Fredrik 90 Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Da fant jeg ut nå i stad at jeg faktisk har elektrisk innfelbare speil på E90en, tok bare 3 år før jeg oppdaget det.....Har jo sett knappen der men aldri tenkt sånn særlig over den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Haha, verre enn meg det. Brukte bare et halvt år på å finne ut at jeg hadde HDD og minnekortleser i bilen Diiesel og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 sitter å lager klar annonse på E30n nå... tror jeg vil savne den bilen om noen år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Kjøpe denne om du får solgt E30n fort da vel? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45992234 Svinkul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 blir nok ikke noe ny bmw dessverre.. blir kassebil denna gangen.. men har jo E34`n enda da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Legg link her når du er ferdig med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Legg link her når du er ferdig med den will do kommer i tråden min også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Kjapt spørsmål peepz: passer getrag 240 kasse på e39 523i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Dette blir flaut å spørre om, men... Jeg klarte å senke setet helt ned i E30en Hvordan får jeg den opp igjen? Prøvde å knote, men fikk til å få den tilbake opp. Følte meg ei lita jente som måtte se over rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Dette blir flaut å spørre om, men... Jeg klarte å senke setet helt ned i E30en Hvordan får jeg den opp igjen? Prøvde å knote, men fikk til å få den tilbake opp. Følte meg ei lita jente som måtte se over rattet løft litt på rumpa så skal det vell sprette opp igjen. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Noen her som har testet style 225M felger på E46 før? Tenker på om de passer? Burde vell gjøre det, innpresset er temmelig rett, og 9" med 255 dekk burde vell gå bak? Her er specs: Style 225M F:19x8 ET37 R:19x9 ET39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Dette blir flaut å spørre om, men... Jeg klarte å senke setet helt ned i E30en Hvordan får jeg den opp igjen? Prøvde å knote, men fikk til å få den tilbake opp. Følte meg ei lita jente som måtte se over rattet Stemmer det som håskjold skriver over her, men av og til må man fysisk løfte setet opp mens man holder i spaken. Sikkert noe som sliter med tiden noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Dette blir flaut å spørre om, men... Jeg klarte å senke setet helt ned i E30en Hvordan får jeg den opp igjen? Prøvde å knote, men fikk til å få den tilbake opp. Følte meg ei lita jente som måtte se over rattet Mitt spetter ikke opp av seg sjæl :/ må ut av bilen... dytte spaken ned og løfte setet opp tungvindt noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Noen her som har testet style 225M felger på E46 før? Tenker på om de passer? Burde vell gjøre det, innpresset er temmelig rett, og 9" med 255 dekk burde vell gå bak? Her er specs: Style 225M F:19x8 ET37 R:19x9 ET39 Skal gå fint det. Jeg hadde style 313 som har samme dimensjoner på min e46 uten problem. Jeg hadde vel 225- og 255-dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Skal gå fint det. Jeg hadde style 313 som har samme dimensjoner på min e46 uten problem. Jeg hadde vel 225- og 255-dekk. Allright! Tror de kan bli veldig kledelige? Får vell prøvemontere før jeg handler 225/35 og 255/30 her også, med utslitte bakdekk.... Hva er egentlig slikt verdt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg