Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Dette blir flaut å spørre om, men... Jeg klarte å senke setet helt ned i E30en :P Hvordan får jeg den opp igjen? Prøvde å knote, men fikk til å få den tilbake opp. Følte meg ei lita jente som måtte se over rattet :P

løft litt på rumpa så skal det vell sprette opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har testet style 225M felger på E46 før? Tenker på om de passer? Burde vell gjøre det, innpresset er temmelig rett, og 9" med 255 dekk burde vell gå bak? 

Her er specs: Style 225M F:19x8 ET37 R:19x9 ET39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir flaut å spørre om, men... Jeg klarte å senke setet helt ned i E30en :P Hvordan får jeg den opp igjen? Prøvde å knote, men fikk til å få den tilbake opp. Følte meg ei lita jente som måtte se over rattet :P

Stemmer det som håskjold skriver over her, men av og til må man fysisk løfte setet opp mens man holder i spaken. Sikkert noe som sliter med tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt spetter ikke opp av seg sjæl :/ må ut av bilen... dytte spaken ned og løfte setet opp :P tungvindt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har testet style 225M felger på E46 før? Tenker på om de passer? Burde vell gjøre det, innpresset er temmelig rett, og 9" med 255 dekk burde vell gå bak? 

Her er specs: Style 225M F:19x8 ET37 R:19x9 ET39

Skal gå fint det. Jeg hadde style 313 som har samme dimensjoner på min e46 uten problem. Jeg hadde vel 225- og 255-dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gå fint det. Jeg hadde style 313 som har samme dimensjoner på min e46 uten problem. Jeg hadde vel 225- og 255-dekk.

Allright! Tror de kan bli veldig kledelige? Får vell prøvemontere før jeg handler :P

225/35 og 255/30 her også, med utslitte bakdekk.... Hva er egentlig slikt verdt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...