awt Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Ja, tror ikke det blir så aller verst. Rop ut om du ombestemmer seg, kunne gjerne tenkt meg et sett selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 jeg har elektriske seter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Noen her som har testet style 225M felger på E46 før? Tenker på om de passer? Burde vell gjøre det, innpresset er temmelig rett, og 9" med 255 dekk burde vell gå bak? Her er specs: Style 225M F:19x8 ET37 R:19x9 ET39 Noen her som har testet style 225M felger på E46 før? Tenker på om de passer? Burde vell gjøre det, innpresset er temmelig rett, og 9" med 255 dekk burde vell gå bak? Her er specs: Style 225M F:19x8 ET37 R:19x9 ET39 Jeg har 18x9.5 et 20 bak, går fint det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45999423 er dette dyrt / billig? Kunne godt tenkt meg e61, men har ingen peiling på disse bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=45371872 BILLIG X5! sikkert ikke like billig når det meste har blitt fikset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Det var ikke mye billig, X5 har synke godt i pris, får jo en grei en til 130 tusen som ikke har rullet jorda rundt 100 ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 løft litt på rumpa så skal det vell sprette opp igjen. Ja, får prøve på det, eller så skal jeg ut og prøve å dytte den opp Da jeg var langt nede oppdaget jeg at E30ens bakspeil hadde to små kjørelys (som fungerte) også, haha, artig detalj Savner varmetråder i kalesjens rute, men ellers et relativt bra utstyrt bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Det var ikke mye billig, X5 har synke godt i pris, får jo en grei en til 130 tusen som ikke har rullet jorda rundt 100 ganger var den billigste ¨rett over 100k for en x5 er jo billig.. men når alt er fikset blir den dyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Ja, får prøve på det, eller så skal jeg ut og prøve å dytte den opp Da jeg var langt nede oppdaget jeg at E30ens bakspeil hadde to små kjørelys (som fungerte) også, haha, artig detalj Savner varmetråder i kalesjens rute, men ellers et relativt bra utstyrt bil! er noe eier før meg monterte, får ikke det i cab orginalt (derfor ser du og de 2 ledningene som går opp i "taket") bare husk å skru de av så ikke batteriet blir flatt noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Vurdere å selge E91n bruker den står bare her å koser deg.180\190 000 må jeg vel kunne klare å få for den ?den har rullet 165 000 Gammel annonse fra når jeg handlet denhttp://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=38866391&folderId=874930 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Vurdere å selge E91n bruker den står bare her å koser deg. 180\190 000 må jeg vel kunne klare å få for den ? den har rullet 165 000 Gammel annonse fra når jeg handlet den http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=38866391&folderId=874930 Tror det er en grei pris, kanskje en smule for høyt. Du merker uansett for hvor landet ligger når du får publisert annonsen. Ikke alt for lett å selge bil i dag, men det trenger jeg vel ikke å fortelle deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Dyrt å eie såpass ny bil et år tydeligvis gøy med verdifall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Hehe selger den ikke under. da kan jeg heller ha den. men har ikke brukt den på flere måneder etter jeg fikk arbeidsbil.tar seg bra ut i tunet da, Hehe.betalt ikke prisen som står i annonsen, men ja tap blir det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=45371872 BILLIG X5! sikkert ikke like billig når det meste har blitt fikset! Det synes jeg ikke var mye billig til rep objekt å være, når dette er sagt så er det mye bil for en som er nevenyttig. 4,4 literen går også for å være ganske skuddsikre så denne Kilometerstanden er slettes ikke avskrekkende. Skulle jeg hatt så gammel X5 så hadde jeg definitivt valgt 4,4 literen i stede for 3,0 liters dieselen på 184 hester, dem har jeg hørt mye fælt om... X5 4,4 begynner å bli veldig billige nå, det er en voksen bil med solide prestanda. 0-100 på 7,6 er fort i en så tung bil, vil si disse er mye "bang for the buck" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Det synes jeg ikke var mye billig til rep objekt å være, når dette er sagt så er det mye bil for en som er nevenyttig. 4,4 literen går også for å være ganske skuddsikre så denne Kilometerstanden er slettes ikke avskrekkende. Skulle jeg hatt så gammel X5 så hadde jeg definitivt valgt 4,4 literen i stede for 3,0 liters dieselen på 184 hester, dem har jeg hørt mye fælt om... X5 4,4 begynner å bli veldig billige nå, det er en voksen bil med solide prestanda. 0-100 på 7,6 er fort i en så tung bil, vil si disse er mye "bang for the buck" Er vel bare meg som ble overveldet over at en X5 var så nærme 100.000kr merket! Kunne godt hatt en slik ja.. Fin lyd med grom eksos:) Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg