Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er vel slike oransje lysdioder Fredrik mener. Vet E39 hadde dette, men langt fra alle. Leselys i speilet finnes også, men dette er neppe ment å være den såkalte vannfallsbelysningen. Jeg har sett flere tråder her hvor dette ettermonteres, men husker ikke hvor gamle disse bilene er..

Sent from my Atmega32A using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel slike oransje lysdioder Fredrik mener. Vet E39 hadde dette, men langt fra alle. Leselys i speilet finnes også, men dette er neppe ment å være den såkalte vannfallsbelysningen. Jeg har sett flere tråder her hvor dette ettermonteres, men husker ikke hvor gamle disse bilene er..

Sent from my Atmega32A using Tapatalk

Ja... det er de små røde/oransje lysene jeg mener og det er disse som kalles for Wasserfallbeleuchtung. De andre har jeg faktisk kun sett et par ganger for mange år siden og da nettopp i E30 Cab. Slike lys er normalt bygget inn i taklampen (iallefall på E46). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name="Fredrik 90" post="2815089"

God bedring :) Går det ikke an å få ordna det slik at du blir sendt hjem når man er syk, så kan vi ta ett E34 treff hos Jan igjen ;)

Skal se men det tar 1-3 uker å bli frisk :/

Spørs om jeg får lov til å reise siden det er smittsomt :/

★sent from my wifi microwave★

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se men det tar 1-3 uker å bli frisk :/

Spørs om jeg får lov til å reise siden det er smittsomt :/

★sent from my wifi microwave★

Åssen er isolat i garden da?:P Var nesten en uke på isolat i Rusta leir i Bardu:p Hadde tv og vi fikk folk til og komme med Cola :lol: Så var helt.greit.:P

Sent from my C6903 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30M3  ble ofte levert med den lyspakken. alle E30er kunne få den. men måtte bestilles. har hatt det på flere av mine biler. sist var i en  E30M3

Min gamle originale e30 mtech2 hadde disse lysene.

Så også "noekult" etterlyste varmetråder i bakruta på cab`en,på min e30 cab er det egen varmevifte i hatthylla som blåser opp på bakvinduet(effektivt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gamle originale e30 mtech2 hadde disse lysene.

Så også "noekult" etterlyste varmetråder i bakruta på cab`en,på min e30 cab er det egen varmevifte i hatthylla som blåser opp på bakvinduet(effektivt).

Det er ikke standard med egen varmevifte bak på E30 cab, da må det være bare noen som har det :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...