LoKi Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Jævla bra bilder i annonsen! Synd at du har de kjipe stolene, sportssetene til 3-serien er de beste stolene jeg har parkert stumpen min i. Er redd du mister noen potensielle kjøpere på nettopp det, for om ikke-sport skinnseter er like kjipe som ikke-sport tøyseter, så er det et hav av forskjell på komforten. (Jeg vil bare understreke at jeg ikke har prøvd skinnseter som ikke er sport) Resten er dog slik det skal være, iDrive og sekserdiesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Jævla bra bilder i annonsen! Synd at du har de kjipe stolene, sportssetene til 3-serien er de beste stolene jeg har parkert stumpen min i. Er redd du mister noen potensielle kjøpere på nettopp det, for om ikke-sport skinnseter er like kjipe som ikke-sport tøyseter, så er det et hav av forskjell på komforten. (Jeg vil bare understreke at jeg ikke har prøvd skinnseter som ikke er sport) Resten er dog slik det skal være, iDrive og sekserdiesel Hehe, takk for det Ja som jeg sa tidligere så er det en stor mangel, men jeg synes ikke setene jeg har nå er vonde å sitte i heller. Har jo kjørt Europa opp og ned uten å bli sliten, men helt kart så hadde sportseter vært noe jeg skulle hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Vurderer å legge min ut for salg også nå. Men er redd markedet ikke er interresert. Hva tror dere jeg kan få for en 05 320i titansilber med m interiør, del alcantara sportstoler, m utvendig og 182k på telleren ? Sånn røffly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Vurderer å legge min ut for salg også nå. Men er redd markedet ikke er interresert. Hva tror dere jeg kan få for en 05 320i titansilber med m interiør, del alcantara sportstoler, m utvendig og 182k på telleren ? Sånn røffly Kjøpte ikkje du den for noen veker siden ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Noen måneder jo Men så ble det brått litt endringer i livsplanene her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Du sausegubben, har du opprettet tråd angående Audien din på VACN? Fant nemlig en tråd som kunne ligne veldig på din i det jeg skulle legge det ut for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Du sausegubben, har du opprettet tråd angående Audien din på VACN? Fant nemlig en tråd som kunne ligne veldig på din i det jeg skulle legge det ut for deg. det gjorde jeg, fant ut at det beste var å bli medlem der istedenfor at du skulle skrive for meg, det ville bare blitt mye stress så jeg opprettet profil og er i ferd med å finne motor også . de var ganske flinke der borte syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Hehe, takk for det Ja som jeg sa tidligere så er det en stor mangel, men jeg synes ikke setene jeg har nå er vonde å sitte i heller. Har jo kjørt Europa opp og ned uten å bli sliten, men helt kart så hadde sportseter vært noe jeg skulle hatt Har du ikke lagt den vell høyt? tror du skal få problemer med å få solgt den, når du ser på hva de andre med samme utstyr\årsmodell ligger på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 det gjorde jeg, fant ut at det beste var å bli medlem der istedenfor at du skulle skrive for meg, det ville bare blitt mye stress så jeg opprettet profil og er i ferd med å finne motor også . de var ganske flinke der borte syns jeg. Ja, veldig bra forum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Har du ikke lagt den vell høyt? tror du skal få problemer med å få solgt den, når du ser på hva de andre med samme utstyr\årsmodell ligger på ? Tja, synes egentelig ikke det men. Torbfer som er bilselger synes prisen virker ok så er nok ikke helt lost, så får vi se hva som skjer Du har vel ikke fått solgt den A5en din ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Hehe det er Audi, må bare brenne den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Hehe det er Audi, må bare brenne den. Når du blir gammel og skal begraves kan du bruke A5en istedenfor å bruke masse penger på ny kiste. Hansh og Dirty reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Insider på Max nå, får se hvordan polske smugglere oppererer når di smugler til Norge. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Insider på Max nå, får se hvordan polske smugglere oppererer når di smugler til Norge. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Ganske modig han gamle tassen... "Shou knåw, diz pipol have guns..." Haukefer og Skårholen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Viasat 4. Garasjen Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg