Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

klokken er 0235 og Inaya har fremdeles ikke sovet...makan til slem unge... skulle legge henne..det likte hun ikke..så hun slo meg... tror hun ble gangster tidligere enn antatt...

Bare å venne seg til. Når småen ikke får det som han vil, og er skikkelig irritert, så blir han olm i blikket og så fiker han til meg. Gateloven som gjelder i barnehagen, og det tar de med seg hjem.

Bare å glede seg! :P

Koster ikke mange kronene å plombere tven.. :) Sjekk hw.no, var nylig en reportasje der ang det.

Forresten. Noen som kan regler for arbeid? Har arbeidsgiver lov å endre arbeidstiden til en person uten forvarsel?

Problemet her er at frøkna har to unger, og SFO åpner ikke før 7.30. Hennes nye arbeidstid er kl 07.00. Dette vet arbeidsgiver veldig godt, men likevel bryr han seg ikke.

Ved permanent endring av arbeidstiden mener jeg varslingsfristen er 3 uker. Om hun er kontoransatt, så sjekk Handel & Kontor. Om det ikke står noe i tariffen deres, så finner du sikkert noe i AML om det.

Jeg er nesten sikker på at det er styrt av tariffen, siden det nok varierer med hvilken stilling du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På de få jeg har vært borti med dette, gjelder det å få hånden på baksiden og så poppe de ut.

I E46ene river jeg av listene, napper ut CD spiller og tar hånden inn den veien.

Okay, så det er ikke så vanskelig, altså... :P Men er det bare plug and play? Eller må jeg bytte noen ledninger først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de av dere som alltid spør om årsavgiften:

DU MÅ BETALE årsavgiften om du skal bruke bilen hele året om du hadde skilter på bilen 1januar.

Du kan slippe årsavgiften om du VRAKER bilen innen 20mars

DU er ansvarlig som eier 1januar å innbetale årsavgiften selv om du selger bilen

Du kan unnslippe halv årsavgift om du avregistrerer bilen innen 1juli og leverer skiltene til nærmeste vegvesen.

Om bilen ikke har skilter nå, kan du betale halv årsavgift ved registrering ETTER 1 juli...

Alle spør om dette hvert eneste år....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...