awt Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Jeg også, og det hadde blitt veldig dyrt om jeg ikke skulle hatt. Jeg hadde et ærend litt "innover" idag, og må gjennom fem bommer hver vei. Om jeg ikke hadde hatt brikke hadde jeg måttet betalt 12,- i hver av disse, noe som hadde blitt 120,-. Med største Autopass-abbonement som har 50% rabatt betaler jeg 6,- og kan kjøre "gratis" i en time, noe som medførte at turen kostet 12,- i bompenger. Relativt stor forskjell. Jeg betaler vel 4200,- inn ca. hvert annet år. I tillegg har jeg en annen lokal avtale der jeg betaler inn rundt 5000,-, samt en avtale i Stavanger som tar noen tusenlapper. I tillegg til ferjekort som koster 2800,-. Blir fort dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Angående NRK lisens. En mann fra NRK lisensen ringer på døra til Siri.Mannen: - Har du TV?Siri: - Ja.Mannen: - Da må du betale NRK- lisens!Siri: - Jeg ser aldri på TV. Hverken NRK eller noen tv-program!!Mannen: - Det er mulig, men du har utstyret til det.Siri: Skriker høylydt: -Hjelp, Jeg blir voldtatt!!Mannen: - Hvorfor i himmelens navn skriker du det? Jeg voldtar deg da ikke!!!Siri: - Nei, men du har utstyret til det... Dirty, And-reas, Diiesel og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Spørsmål angående autopass. Ordna autopass på en brikke jeg hadde liggende via nettsidene deres, valgte svinesundforbindelsen da det er den jeg kjører mest gjennom. Men jeg hadde en lengre tur nordover i julen, men ingen av autopass-stasjonene lyste grønt når jeg passerte, lyste ingenting. Brikken fungerer helt fint på svinesund, lyser grønt, men virker ikke som det fungerer på noen andre bomstasjoner... What gives? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Det er nok fordi du valgte svinesund! Hehehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Det gjerder å betale NRK lisensen hvis ikke kommer Trond Kirkevaag løpende igjennom døra di med en lang antenne Ler like godt hver gang http://m.youtube.com/watch?v=iaVMO4t_D8c Dirty, M|Fjeld og Diiesel reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Angående NRK lisens. En mann fra NRK lisensen ringer på døra til Siri. Mannen: - Har du TV? Siri: - Ja. Mannen: - Da må du betale NRK- lisens! Siri: - Jeg ser aldri på TV. Hverken NRK eller noen tv-program!! Mannen: - Det er mulig, men du har utstyret til det. Siri: Skriker høylydt: -Hjelp, Jeg blir voldtatt!! Mannen: - Hvorfor i himmelens navn skriker du det? Jeg voldtar deg da ikke!!! Siri: - Nei, men du har utstyret til det... Den var bra, haha lo fakisk høyt. det er ikke ofte når man er alene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Lurer på om ikke jeg lo høyt da jeg leste den første gang også. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Hvis jeg kjører i en bom i bomringen her så er resten av bommene gratis innen en time. Ganske greit ettersom jeg må igjennom tre bommer hver dag hjem fra skolen.. Har betalt MYE bompenger syns jeg da, fått fire eller fem regninger på 2000,- hver... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Har du vært i Skien i dag Wicky? http://www.ta.no/nyheter/article7086489.ece haha nei as...men situasjonen kan minne om meg og mine eskapader i Oslotrafikken når jeg er alene (eller med svigerfamilien...FLAUT!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Han der bør du holde deg veldig langt unna Wicky. Fyren har blitt tatt for million underslag og har sluppet ut fra varetekt for ikke lenge siden i påvente av dom, jeg skjønner faen ikke hvordan og hvorfor han får drive videre i mellomtiden. Politiet fant 2 millioner kroner i en ryggsekk bak i Range Roveren hans, pluss 600 000 kr liggende å slenge hjemme hos ham...... Han har også rykte på seg for å takle pruting dårlig, han blir sur og ber folk gå enn annen plass å mase. Kompisen til en kollega fikk ikke en gang prøve en bil der, for den var så strøken mente han at det var ikke nødvendig... Såpass ja... jaja da driter vi i han Takk for tipset! Han har som regel en god del billige biler stående til salgs og de forsvinner jo fra finn som solgte objekter også... men igjen...er ikke alle som klarer/liker å klage etc så omfanget av lureriene hans er nok større... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 116i er jo ingen stor motor, men bilen er meget fin å kjøre, og motoren holder helt fint til normalt bruk Savner 6gir på motorveien til gardermoen når jeg ligger jevnt i 100+ km/t, men ellers fungerer det bra. Den der mangler midtarmlene også, så det villle jeg montert ganske så snart. Jeg kjøpt det for 1500,- hos bmw og monterte selv Og Eibach senkefjærer da Her er en 116i jeg hadde før. SOm du ser fungerer det veldig bra å leke med selv om det er minste motoren ) 107_20162820584_3878_n.jpg Jeg har ikke fulgt godt nok med til at jeg aner hvilken Jaguar det er du tenker å bytte inn da .. Jeg fikk en Jaguar s-type for vrakpanten...så vil ha meg noe annet da den ikke HEEEELT er den kjøreglade sving-elsker bilen jeg har lyst på for tiden 116 virker jo igrunn som en helt ålreit bil...men den der var litt vel strippa for utstyr...og jeg ble jo advart mot han fra Fredrik90 så tror jeg står over... Om jeg skal ha 1er så vil jeg ha den i mørk blå eller knall rød... shadowline, m-pakke, soltak, lyst skinn og navi... og manuell...Men da må man nesten opp mot 200k...og det vil jeg ikke betale for en 1er.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Hvis noen her kjenner til en bedrift som lager PrestaShop-baserte nettbutikker, tilpasset norske markedet, send meg en PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Jeg også, og det hadde blitt veldig dyrt om jeg ikke skulle hatt. Jeg hadde et ærend litt "innover" idag, og må gjennom fem bommer hver vei. Om jeg ikke hadde hatt brikke hadde jeg måttet betalt 12,- i hver av disse, noe som hadde blitt 120,-. Med største Autopass-abbonement som har 50% rabatt betaler jeg 6,- og kan kjøre "gratis" i en time, noe som medførte at turen kostet 12,- i bompenger. Relativt stor forskjell. Jeg betaler vel 4200,- inn ca. hvert annet år. I tillegg har jeg en annen lokal avtale der jeg betaler inn rundt 5000,-, samt en avtale i Stavanger som tar noen tusenlapper. I tillegg til ferjekort som koster 2800,-. Blir fort dyrt. Og jeg som trodde det var dyrt med bompenger i oslo... Savner gamle dager da det kostet 400kr i mnd å passere så mange ganger man ønsket... ser de nå setter opp bomprisen i Oslo til 31kr uten brikke og 28kr med brikke.... sykt... og ingen som klager... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Var det denne du hadde kjørt i Hermano90? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46035703 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Den hadde du passet i wicky, hahasjekk ut denne gudan , lurer på hva han tenkte med https://www.facebook.com/photo.php?v=601351973274635 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg