Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46050120

finn feilen i den annonsen der :) hihihih

Rust free, senkesett , 18 sommerdekk, 16 BBS vinterdekk med pikk,

Altså, rust gratis, senkesett, 18 stykk sommerdekk og 16 stykk BBS-vinterdekk med pigg.

ny motorolje og oljefilter, statrmotor,vannpumpe,servopumpe,abs pumper,radiator og clutch vifter.

Magemusklene pumper (jern), mens pumper, radiator og clutch vifter (hva vifter de med?)

salge bilen pga kjøp leieghet

Den skjønte du sikkert selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville mye heller gått for 316I i F30, mye mer morsom motor med sine 136 hester. 0-100 på 8,9 sekunder og toppfart på 212 km/t er ikke galt for en 316 ;)

Enig der, men lå ingen for salg nå, ser 316i faktisk er billigere enn dieselen ny.

Dem sier jo 316i f30 er like sprek/sprekere enn 320i e90 så.

Den 316d som ligger til 330k der koster 450k+ ny ut ifra hva jeg kan se, rart den har gått så mye ned i pris siden den var ny :P men er vell kanskje så ekstremt verdifall når dem er nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argumentet med at liten motor når man ikke har kontroll på seg selv fungerer ikke i praksis, har man ikke respekt for loven og seg selv hjelper ikke det hva man kjører så lenge det har motor. Behold heller e46n eller e39n og tenk heller at du aldri skal ta buss igjen etter at du får igjen lappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 316d som ligger til 330k der koster 450k+ ny ut ifra hva jeg kan se, rart den har gått så mye ned i pris siden den var ny :P men er vell kanskje så ekstremt verdifall når dem er nye.

Tror ikke det verdifallet vil bli noe mindre med årene.. Så det blir nok en dårlig investering. Bruktmarkedet kommer sikkert til å bli mettet av de modellene ganske raskt. Så økonomisk sett er det bedre å beholde enten E39'en eller E46'en, da verdifallet på de har begynt å flate ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...