Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

hmm kjøpe hydraulisk tipphenger som er noe breiere enn e30'n ,men litt kortere plan (så e30'n stikker ut litt)

eller vanlig bilfrakthenger med helt plan

eller kapellhenger som e30'n passer inni.

tipphenger er fin når jeg skal hente grus da, men må ha en "lett" en pga maks rett under 2tonn hengervekt på e38'n, kan ta av alle karmene så er mulig å få på e30'n

vanlig bilfrakter er jo grei, billigst løsningen ivaffall

kapellhenger er jo grei da bilen holder seg tørr og ren (og fri for stensprut når jeg kommer så langt å lakkere den)

skulle helst hatt alle 3 menne for dyrt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Pink Floyd på Valle Hovin i 1988 da de var på deres Momentary Lapse of Reason Tour. Det var stort, men ikke større enn da jeg i 1985 så Dire Straits på deres Brothers in Arms Tour i Drammenshallen. Det var en større totalopplevelse selv om lyden var vesentlig dårligere. Det er ikke så mange konserter jeg skulle ønske at jeg hadde fått med meg, men U2 i Red Rocks Amphitheatre i Colorado i 1983 på deres War Tour er jeg litt lei meg for at jeg ikke så.

Jeg var også på Valle hovin i 88, stor konsert! Ble fullstendig overkjørt, hadde stort sett aldri vært på konsert før, var to kompiser som kjørte nesten 300 mil med en gammel bil.En like stor opplevelse var Nick Cave i oslo konserthus, den fyren har enorm  tilstedeværelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært litt svar!

Takker :) Jeg fant ikke eisenmann hos hverken GS eller Koed! Gikk på tuning->effektanlegg og der så jeg bare scorpion, supersport, simons og remus. GS hadde supersport, AC schnitzer og sine egne. Vil ikke ha noen av dem da. Hehe. Har funnet på schmiedmann, men har ikke litt lyst å handle fra dem. Hehe.

Hafsmo/kvasi: Det sto CD-90 på CV kassene. Kom ikke frem til forsterkeren. Ligger begravet innerst i blindkjelleren. Hehe.

post-49688-0-97189400-1389542230_thumb.j

Var litt flere høyttalere enn jeg husket. Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn gjennomsnittlig lå de på skiltet eller et par cm over på bilene foran. Så lå de plutselig midt på bakfanger eller så vidt nederst på bakfanger.

Går lyset ditt opp og ned når du slår det på før en kjøretur? Kan jo være motoren i lykten som er gåen, evt knekte løftearmer. Da detter lyset også ned.

Ja, mitt lys er sånn cirka ved midten av bakfanger til bilen foran. Når jeg slår på lysene går lyset ned også går det opp igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra, da virker i hvert fall løftemekanismen som den skal :)

Men når du tok diagnose, fikk du kontakt med xenon-enheten i det hele tatt? Mener den kommer opp av seg selv, og ikke som en feilkode under LCM på listen.

i BMW scanner 1,4, så leter den vel igjennom 3 sider med moduler o.l. Mener mine sensorer kom opp på side 2 eller 3, mens LCM ligger på 1. side.

Men kan være jeg husker helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, disse er det litt trøkk i :) Sikkert grunnen til at han har hatt dem så lenge jeg kan huske. Ene elementet sprengte for et par år siden og ble da byttet ut i et likt. Vet ikke om det var restaurert eller om de fortsatt lager nye. De har i hvert fall holdt meg våken gjennom "tusenvis" av netter med festing. Foreldrene var 16 og 18 når de fikk meg, så det ble litt bråk i helgene. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem grisekjører i en rundekjøring? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10149632

Valgkampen min ville hatt "Grisekjøring til folket" plakter, men seriøst, hvem griser gjennom en rundkjøring og ikke klarer å se RØD x-antall meter lang buss? WTF.

Edit: Thundercunt var før meg, men bare bittelitt før meg :P

Ps. Sladding av bussens linjedestinasjon og rutenummer, why?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra, da virker i hvert fall løftemekanismen som den skal :)

Men når du tok diagnose, fikk du kontakt med xenon-enheten i det hele tatt? Mener den kommer opp av seg selv, og ikke som en feilkode under LCM på listen.

i BMW scanner 1,4, så leter den vel igjennom 3 sider med moduler o.l. Mener mine sensorer kom opp på side 2 eller 3, mens LCM ligger på 1. side.

Men kan være jeg husker helt feil.

Ja, det er ikke noe galt med løftemekanismen. 

Usikker, tok diagnose på verksted i forbindelse med noe annet, står ingenting om xenonfeil eller noe slikt. 

Hva skal et verksted ha for å ta en lysjustering på xenon? Har ikke peiling på disse diagnosesystemene, og jeg vet ikke hvor høyt jeg skal justere lyktene uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...