Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Den rundkjøringen der er livsfarlig, folk kommer kjørende i 60-70 gjennom den HVER dag!

Rundkjøringen er ikke farlig - det er sjåførene.

Kjører gjennom denne rundkjøringen daglig i ukedagene, og har aldri vært i nærheten av ulykker selv. 20-åring med lite kjøreerfaring i mammas Clio med for høy fart...Ser ut som han kom fra sentrum retning Ryen/E6 nordover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at bussen var først inn i rundkjøringen, og at Clioen kom inn som nr 2. Hadde farten vært lavere hadde han rukket å bremse.

Det er kun vikeplikt for andre bilister i rundkjøringen, ikke biler 50m bortenfor/utenfor rundkjøringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med budsjettanlegg selv. Med god hjelp av custom her inne. Trenger litt mods og vil ikke skjære i interiøret på 330en, så tenkte å bygge i Audien.

Her er listen min, satt sammen etter min lydsmak:

Sub: (Digital Designs 15") DD2515 3.800,-

Forsterker til sub, denne lugger jeg ut av 330en: Ground Zero GZTA 1.1200DX 1x1400W RMS @ 1 ohm, 3.300,-
Frontsett: Gladen 165 SQL 2.900,- (midbasser og diskanter)
forsterker til frontsett 1.800,- (Digital designs C2C)
2xlyddemping (dører, hattehylle, bakseterygg) 1100,-
Spiller: Pioneer DEH 80RS (med lydprosessor) 4000,- evt 2500,- med frakt og mva fra ebay.

Blir vel også "større" AGM batteri. 50mm2 kabler på dedikerte terminaler. Eller kanskje jeg går for et uten poler og lodder ringer på kablene.

ANL-sikring. (300-400A?).

Kassen jeg skal bygge, sånn røffli (designet av custom<3, 115L og 30hz):

msg-55484-0-46213400-1388626296.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

speedometer?

Enkelte biler har høytaler plassering i dashbordet, som er egna for en ren mid (normalt sett ikke midbass) og har mulighet til å ha en bass i sparkeplaten nede i tillegg (f.eks E34)

Ellers plasserer man normalt sett midbassen i døra eller sparkepanelet etter som det passer den enkelte bilen, samt diskant i a stolpen eller hjørnet til speilet på framdøra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...