Sjøbuse Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Man må ha forsikring, og det er litt styr å få denne, da bilen må inn på en form for godkjenning, man må ha amerikansk adresse og litt sånn knask. Er du 100% sikker på dette? En jeg kjenner til var på ferie i USA. istede for og leie biler, så kjøpte de 2 mustanger og brukte der borte. Så sendte han de hjem etter ferien og regga de her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Er du 100% sikker på dette? En jeg kjenner til var på ferie i USA. istede for og leie biler, så kjøpte de 2 mustanger og brukte der borte. Så sendte han de hjem etter ferien og regga de her. Dette kan nok variere fra stat til stat. Jeg har bodd i Washington State og Louisiana, der har jeg bare ringt og bestilt forsikring når jeg har kjøpt bil, ikke noe visning av noe slag. Jeg ser for meg at det kan være litt trøblete å få forsikring uten å ha amerikansk adresse og førerkort (jeg hadde begge deler siden jeg bodde der), men det er mulig å få til. Sikkert ikke alle selskaper som er interessert i å gjøre det så litt research før man drar over er nok lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Jeg har gjennomført to roadtripper i USA. Den første var på ca. 8000 Km og førte oss på en rundtur i det vestlige USA der vi besøkte byer og steder som Los Angeles, Grand Canyon, Denver, Salt Lake City, Reno, San Francisco og kystveien (Highway 1) nedover California. Denne turen gjorde vi i en åpen Chrysler LeBaron med en V6 motor på 3.0 liter. Den andre roadtrippen var på ca. 2500 Km og førte oss tur retur Denver-Yellowstone National Park via Cheyenne, Jackson Hole, Teton Range, rundt Yellowstone Lake og Thermopolis. Denne turen gjorde vi i en Audi 90 Quattro 2,3 20V. Det er ingen tvil om at en åpen bil øker gleden ved en roadtrip mange ganger. Jeg vil derfor strekke meg svært langt når det gjelder å velge en cabriolet neste gang vi skal på tur i statene. LeBaron´en var imidlertid en relativt stor fireseters cabriolet a la Mercedes-Benz W124 Cabriolet og det gjør selvfølgelig en forskjell... Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Jada så neida... Så sitter vi her og venter på leiebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Og det var selvfølgelig noe stusselig dritt... "Jippi" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Hvorfor gjør du det? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Lakkering av Passaten gikk ikke så bra første gang så må ta det om igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Ahaa . Håper det går bra nå da Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Noen som selger billig dieselbil eller bakhjulsdrift til under 20 000 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Fikk egentlig ganske ny Land Cruiser... Så kom nedturen da jeg oppdaget at det var varebil under snøen... Så da ble det Verso... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Da er deler kjøpt inn, se om det ikke blir bil igjen etter et møte med en fortauskant på fredag!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Jeg hadde tatt LC...og bedt kona og baby være hjemme... Masse snø nå så det er moro med 4x4! Verso er virkelig en trist bil as... I dag brukte jeg 1time15min til jobb... folk kan faen ikke kjøre bare det faller bittelitt snø! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Noen som selger billig dieselbil eller bakhjulsdrift til under 20 000 ?Har en 525tds manuell til salgs.Se kjøp & salg.. sendt from my unicorn using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Det var en stor nedtur Wicky, men fristelsen for å leke seg er overhodet ikke til stede og det hadde den vært med LC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 I dag brukte jeg 1time15min til jobb... folk kan faen ikke kjøre bare det faller bittelitt snø! Var inne på 25 i dag, dra tidlig vet du.. e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg