Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

LCI ja, f10 525, begge diesel, og litt utstyr, vurderer import også :P tenker å bruke maks 550 lakener, kanskje 530 f10 hvis det er mulig. Skal kjøpe bil til "firma" bruk ;)

For 550 000 får du en grei 2010 535I inn fra Tyskaland, du kommer også greit ut på en 530d for under 500 000 kr. Men en 525D LCI har hatt sitt store verditap og er riktig så mye bil for pengene akkurat nå, iallfall hvis du vurderer import. Forøvrig så får du sikra deg en E60 550I LCI for rundt 400-450 000 kr i Tyskland, enda billigere for en preface 8)

Edit:

Leste litt over her nå, kødder du eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 550 000 får du en grei 2010 535I inn fra Tyskaland, du kommer også greit ut på en 530d for under 500 000 kr. Men en 525D LCI har hatt sitt store verditap og er riktig så mye bil for pengene akkurat nå, iallfall hvis du vurderer import. Forøvrig så får du sikra deg en E60 550I LCI for rundt 400-450 000 kr i Tyskland, enda billigere for en preface :cool:

vil tro at en 525 blir mye lettere å selge igjen kontra 535 :P og mindre utgifter også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil tro at en 525 blir mye lettere å selge igjen kontra 535 :P og mindre utgifter også.

Ikke vanskelig å selge 535I med riktig utstyr og til riktig pris, hvis du sikter til den sølvgrå 535en med manuell som har ligget ute i to år eller noe nå. Selvsagt koster det mer å drifte denne men hvis du har så greie foreldre at du får velge å vrake i bil til over 500 000 kr så får du sikkert låne bensinkortet av og til også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vanskelig å selge 535I med riktig utstyr og til riktig pris, hvis du sikter til den sølvgrå 535en med manuell som har ligget ute i to år eller noe nå. Selvsagt koster det mer å drifte denne men hvis du har så greie foreldre at du får velge å vrake i bil til over 500 000 kr så får du sikkert låne bensinkortet av og til også....

det var akkuratt det jeg tenkte på, blir veldig vanskelig å selge en 535, markedet for dem er ikke så stor. vil tro at 525 passer litt bedre for meg, f10 versjonen er 2 liter ikke sant? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var akkuratt det jeg tenkte på, blir veldig vanskelig å selge en 535, markedet for dem er ikke så stor. vil tro at 525 passer litt bedre for meg, f10 versjonen er 2 liter ikke sant? 

 

Det vil være skikkelig lett å selge en 535 til meg, har du en å by på ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet og regnet litt i natt. Har satt opp følgende plan som jeg har tenkt å følge:

1. Spare ila. vinteren, fikse og selge CRXen (bare noe småtteri) til våren og kjøpe '06 Passat Highline m/ DSG (uten lån).

2. Spare ila. sommeren og kjøpe en Mazda 323 GTX (i verste fall) til neste vinter eller en Subaru Forester S-turbo (i beste fall).

3. Fortsette å bruke E30en denne vinteren, men pusse opp det minimale av rust en gang i sommer og sette den på vinterlagring neste gang.

 

Da får jeg oppfylt den minste bildrømmen min om en komfortabel og moderne bruksbil, en sommerbil med høy sommergledefaktor og en morsom turbojapse til vinteren :D

 

noekult, du har en skuddsikker plan!  \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vanskelig å selge 535I med riktig utstyr og til riktig pris, hvis du sikter til den sølvgrå 535en med manuell som har ligget ute i to år eller noe nå. Selvsagt koster det mer å drifte denne men hvis du har så greie foreldre at du får velge å vrake i bil til over 500 000 kr så får du sikkert låne bensinkortet av og til også....

Jeg tror den her har vært ute i veldig lang tid, føler jeg har sett den ganske ofte på finn.no http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45517702

 

Ikke har den M-sport, ikke har den automat og km standen er litt pussig, må ha skiftet eier veldig ofte. nopp, har hatt 1 eier, den har kjørt veldig lite faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var akkuratt det jeg tenkte på, blir veldig vanskelig å selge en 535, markedet for dem er ikke så stor. vil tro at 525 passer litt bedre for meg, f10 versjonen er 2 liter ikke sant?

De 535ene som har ligget til salgs har ikke ligget lenge så det finnes helt klart ett marked. Men vil din far legge sine penger i en BMW da, dette er jo biler man kan kjøre seg ihjel i om jeg forsto ham rett i følge deg. Han kjørte jo Subaru Forester om jeg ikke tok feil, likevel vil han spenne over en halv mill på at guttungen på 19 skal kjøpe BMW....

Rimer ikke helt dette her synes jeg..

2010 og 2011 525d er forøvrig 3,0 liters rekkesekser, etter dette er det 2,0 liters firer :)

Jeg tror den her har vært ute i veldig lang tid, føler jeg har sett den ganske ofte på finn.no http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45517702

Akkurat den bilen jeg mente ja, ligger 100 000 for høyt i pris..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 535ene som har ligget til salgs har ikke ligget lenge så det finnes helt klart ett marked. Men vil din far legge sine penger i en BMW da, dette er jo biler man kan kjøre seg ihjel i om jeg forsto ham rett i følge deg. Han kjørte jo Subaru Forester om jeg ikke tok feil, likevel vil han spenne over en halv mill på at guttungen på 19 skal kjøpe BMW....

Rimer ikke helt dette her synes jeg..

2010 og 2011 525d er forøvrig 3,0 liters rekkesekser, etter dette er det 2,0 liters firer :)

Akkurat den bilen jeg mente ja, ligger 100 000 for høyt i pris..

det å overtale til å gå for bmw blir vanskeligere enn å overtale om hvilken pris bilen skal koste. uansett,bare sjekker ut utvalget, kan finne på å gå Audi og vw også :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke han sa at han skulle kjøpe F10, men at det "passet for han"... :) Apropos det, hver gang jeg sitter og drømmer foran PCen så tenker jeg på hvor deilig livet hadde vært med en E60 eller F10 M5. Men så kjører jeg på veiene som jeg kjører på hver dag og det går opp for meg hvor poengløst det er med mer enn ca. 170-200 hk i en vanlig brukssedan. Aldri en eneste sjanse eller vei for å kunne strekke ut girene skikkelig før man enten 1) Møter på andre medtrafikanter eller (råkjører jeg så gjør jeg oftest på veldig klar bane!) 2) Man er over miste-lappen-fart og det er jeg ikke hypp på.

 

Sikkert koz med slike supersedaner på Euro-roadtrips, men bortsett fra det, max 320i (F30) hvis det hadde vært mine egne penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...