Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har fått byttetilbud om en 1994 audi a6 2,6 v6 avant quattro mot min e30 :) skal jeg virkelig bli en audi eier? :s hmm... hva tror dere? Bra bil?

Nei. E30n din er vel mere verdt nesten uansett hvor dårlig forfatning den er i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30en min har allerede bredda skjermer og trenger nye dekk - hvis jeg har 10.000 kr., hva vil dere anbefale av felg(pakker) til den bilen?  :)

Kjøp brukt, ser mange som tvangskor e30'ene sine med jallafelger fra gs o.l, det blir bare rart. Ikke er det mye tidsriktig 4x100 heller, lm ser jo bare sært ut i 17", og rs kopiene er jo så tamme. Raptor fortjener ikke omtalelse i det hele tatt etter min mening.

Jeg hadde sett etter RC090 hadde jeg vert deg, får ett fint sett for rundt 5 lapper og da har du jo mye igjen til dekk også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp brukt, ser mange som tvangskor e30'ene sine med jallafelger fra gs o.l, det blir bare rart. Ikke er det mye tidsriktig 4x100 heller, lm ser jo bare sært ut i 17", og rs kopiene er jo så tamme. Raptor fortjener ikke omtalelse i det hele tatt etter min mening.

Jeg hadde sett etter RC090 hadde jeg vert deg, får ett fint sett for rundt 5 lapper og da har du jo mye igjen til dekk også :)

Takk for svar :) Vil helst ha noe "ekte", ikke replica.

Slik jeg skjønte det etter litt googling så er RC090 BBS-felger? Hvilken størrelse anbefales?

Brukt er lurt, var innom finn.no og sjekket litt, men dukker RC090 opp ofte? Jeg har absolutt nada kunnskap om felger (aldri kjøpt det før heller, faktisk, selv etter 10 år med diverse biler).

Hvis dette er de felgene så ser jo ganske tøffe ut.

BBS_RC_Blue_BMW_E30_02.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dukker oftere opp her inne enn på finn.no, det er vell 2 stk som selger dem nå ivertfall. 90. ble levert org på eldre 5 serie, og har 5 serie inpress, så du får utnytta valsinga (men uten at det blir noe helt crazy stanceworks greier.) Dem blir vell levert som 4stk 8" felger og 2stk 8" + 2stk 9". Klart sistnevnte er tøffere, men så er jo det snakk om hjulbueklaringer og at man mye raskere får trøbbel med svv når man har forskjellig dekkdim fremme og bak.

her fx: http://bimmers.no/topic/776217-bbs-rc-090-selges/#entry2821605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...