hsd Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 off, der ble det selvfølgelig rot og det burde jeg tenkt når jeg selv nevnte 5-serien . Er vell enten å bygge om til 5bolt eller å finne på noe lurt en annen plass da tenker jeg Aldri eid bmw med 4x100 selv, så har blitt så bortskjemt med tanke på at "alt" passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Adaptere er jo et alternativ:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Mange kjente nick her ja, mye bildedeling det siste døgnet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Adaptere er jo et alternativ:) Da vil du plutselig få negativt innpress. Ikke bare positivt det heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Mye skal du ha for E30'en a, Halvor? Jeg har jo allerede svarte E36 og E46 touringer, hadde vært kult med en E30 touring som kronen på verket:D Han har vel fått et bud på 20 bærumstiere hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Hvilket impress har rc090 da? Synst å huske en rød cab her på forumet hadde de med adaptere, og det såg ikke så gæli ut, hadde ikke dekkstrekk heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Innpresset er vel 20 på 8" og 22 på 9". Tror ikke du får holdbare adaptere på under 18-20 mm. Dessuten blir det styr med stor navåpning på 5-boltede felger kontra lite på E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Har fått byttetilbud om en 1994 audi a6 2,6 v6 avant quattro mot min e30 skal jeg virkelig bli en audi eier? :s hmm... hva tror dere? Bra bil? Ikke la deg lure, her har du kommet ut for en som prøver etter alle kunstens regler å bli kvitt Audidriten sin og ser på deg og din noe eldre E30 som en mulighet til så slippe ifra. Gjør deg selv den tjenesten å holde deg vekk i fra Audi, har hatt det selv og lommeboka har fått smertelig erfare Hadde en 1993 100 2,6, tørst som faen og lat på lave turtall. Enda tørstere og enda latere med Quattro, så har du ting som reg reim som må byttes ofte. Byggekvaliteten er heller ikke like solid og god som på samtidskonkurrenten E34 synes jeg, ikke like god å kjøre heller selv om 520en jeg har nå er myyye dauere enn 2,6en. det er viktig å ikke kjøre bilen med svak oljepumpe, ellers må du nok kaste bilen Men hvordan merker man egentelig at Oljepumpa er gåen, samme skjedde på en kollega sin E46 318I. Resultatet var tilslutt ett stk havariet motor, kanskje likegreit etter 400 000 km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Mtp på navdiameteren er det vell ikke værre enn å lage enn sentreringsring.. Har ikke undersøkt det med impress og str på adapter. Tenkte bare på det pga nevnte e30 cab:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Mtp på navdiameteren er det vell ikke værre enn å lage enn sentreringsring.. Har ikke undersøkt det med impress og str på adapter. Tenkte bare på det pga nevnte e30 cab:-) Er ikke værre enn en sentreringsring nei. Tror det er mulig å skaffe adaptere med sentrering også. Men dette er saker man ikke kjøper av det billigste man finner. Adaptere havner gjerne på 3000+, så da har man plutselig ennå mindre kr å bruke på felg og dekk, om man tenker på de nevnte 10000kr. Jeg anbefaler felger som er bygget om til 4x100. Men på felger med stor navåpning fører dette igjen til lite godstykkelse mellom bolthull og navåpning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Han har vel fått et bud på 20 bærumstiere hvertfall. Ai! E30 vøtt, de er verdt mer.. Får trøste meg med at jeg en gang eide en E30 og at den nå har V8 M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Mye skal du ha for E30'en a, Halvor? Jeg har jo allerede svarte E36 og E46 touringer, hadde vært kult med en E30 touring som kronen på verket:D Jeg vet ikke hva jeg skal ha for den... den er jo værbitt (slik som du likern) Kjøpte den for et år siden av den nette sum 5000,- etter dette ble en 323 motor med alt nytt av pakninger (inkl. Ventiltetninger) satt inn sammen med en getrag 260 girkasse ellers så er det byttet div ødelagte lykte og lister. skal på eu. I mars! I den fobindelse : må bytte endeledd og montere org. Eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Han har vel fått et bud på 20 bærumstiere hvertfall. Tror ikke dette budet gjelder lengere... har ikke hørt no mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Oh! Værbitt! Du får sende meg en pm når du vet ca pris, Elverum er bare en liten rutsjetur unna Halvor_nor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Fredrik: Skal liksom komme opp rød oljelampe. Da er det bare å stoppe fort som F og ringe bilberger. Vanskelig å si om du har redusert oljetrykk eller total mangel på oljetrykk, siden begge har samme varsel. Er som nevnt tidligere, sekunder uten olje er nok til å slakte motoren. Best å ikke ta noen sjanser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg