Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det var nå en gang på E18 at jeg cruiset i 170, så var det en mann som blinket for å komme forbi. Slapp han forbi. Så bremset han ned i 80, slik at alle bak ble tvunget til å ligge i samme fart.  Plutselig stoppet han og slapp ut et lass med kalkuner, løp  mot oss og skrek at han skulle slå stuffingen ut av oss.

Så strammet jeg musklene så hardt at T-skjorten raknet og forsvant i vinden, stormet ut og mot ham, dukket alle slagene og tok en trippel salto-olly McKickFlip og knipset ham i venstre øye. Da deiset han i bakken og fikk hodet most av en hjullaster. Så skrek alle "shiiit" og stakk.

Høres mer troverdig ut enn hva mange andre skriver her på forumet.. hahaha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er faktisk administrator og daglig leder ;)

Thundercoil: Den første linja virka overbevisende, fram til du begynte å snakke om kalkuner :P

Ahaa! Er vell snart 4 år siden jeg var der inne sist så :P

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nå en gang på E18 at jeg cruiset i 170, så var det en mann som blinket for å komme forbi. Slapp han forbi. Så bremset han ned i 80, slik at alle bak ble tvunget til å ligge i samme fart.  Plutselig stoppet han og slapp ut et lass med kalkuner, løp  mot oss og skrek at han skulle slå stuffingen ut av oss.

Så strammet jeg musklene så hardt at T-skjorten raknet og forsvant i vinden, stormet ut og mot ham, dukket alle slagene og tok en trippel salto-olly McKickFlip og knipset ham i venstre øye. Da deiset han i bakken og fikk hodet most av en hjullaster. Så skrek alle "shiiit" og stakk.

hahaha ka fan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg har opplevd konfrontasjoner i trafikken der den andre parten virkelig koker har jeg gått prøvd å gå utav bilen for å snakke om det. Problemet er at det ikke er så lett å prate med noen gjennom en 3cm stor glippe i vinduet. Jeg tror jeg ser veldig ustabil og skummel ut, det sånne gærninger skulle visst er at jeg er en skikkelig pusegutt på innsiden. Såfremt folk ikke truer meg eller de jeg har med meg da :)

 

Det virker som at typiske roadragere ofte tillegger sine ofre de samme sinneproblemene som de selv sliter med, det viser bare hvor korttenkte de  er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg har opplevd konfrontasjoner i trafikken der den andre parten virkelig koker har jeg gått prøvd å gå utav bilen for å snakke om det. Problemet er at det ikke er så lett å prate med noen gjennom en 3cm stor glippe i vinduet. Jeg tror jeg ser veldig ustabil og skummel ut, det sånne gærninger skulle visst er at jeg er en skikkelig pusegutt på innsiden. Såfremt folk ikke truer meg eller de jeg har med meg da :)

 

Det virker som at typiske roadragere ofte tillegger sine ofre de samme sinneproblemene som de selv sliter med, det viser bare hvor korttenkte de  er.

?????????

 

sloth_car6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt en med manuell, likte den, mer langbeint utover registeret kontra en VW 2.0TDI som er litt vel kort(og dødt).. Med VW må man omtrent rive så hardt i girstanga at synkroringene sliter med å henge med for å aksellerere hurtigst mulig..

 

Var ikke chippa den jeg prøvde og det er etter min mening mer enn nok :) Hadde jeg kjøpt så dyr bil, hadde jeg lett latt den være original..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?????????

 

sloth_car6.jpg

 

Haha, herregud. Når jeg ser dette bilde må jeg bare le. Jeg og en kompis kjøpte gorillamasker en gang vi skulle på roadtrip. Tidlig på mårran i nærheten av Gjøvik nådde vi igjen en bil, og vi måtte selvfølgelig ta på disse gorillamaskene da vi passerte bilen. Har aldri sett så mye frykt i øynene på ei dame noen sinne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brodern jobber med lager for private. Når noen ikke henter tingene sine på flere måneder uten å betale kan jobben ta dem. I dag var det jackpot (34 stk)!

post-52793-0-96526200-1390404238_thumb.j

 

Bilde av en CSL E46 som min IKKE-bilinteresserte kompis fikk tatt en titt på i går... Sendte meg bilde med M3 CSL logo og lurte på om jeg visste hva slags bil det var :P Blir som å spørre en Ferrari-fan om hvilket dyr det er på Ferrari-logoen, hallooo :P

post-52793-0-55305000-1390404323_thumb.j

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?????????

 

sloth_car6.jpg

 

 

Ja? Kom ikke å si at du ikke hadde blitt livredd hvis fyren du raga på viste seg å være slothnytern :D

 

Dessuten har ett dovendyr i burgunderrød E36 med ulakkerte fangere/kanaler _ingenting_ å tape. Værste sorten det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...