Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja? Kom ikke å si at du ikke hadde blitt livredd hvis fyren du raga på viste seg å være slothnytern :D

Dessuten har ett dovendyr i burgunderrød E36 med ulakkerte fangere/kanaler _ingenting_ å tape. Værste sorten det.

Hahaha :lol: 

Skrevet

Brodern jobber med lager for private. Når noen ikke henter tingene sine på flere måneder uten å betale kan jobben ta dem. I dag var det jackpot (34 stk)!

attachicon.gif1548140_605260529542317_495556654_o.jpg

Bilde av en CSL E46 som min IKKE-bilinteresserte kompis fikk tatt en titt på i går... Sendte meg bilde med M3 CSL logo og lurte på om jeg visste hva slags bil det var :P Blir som å spørre en Ferrari-fan om hvilket dyr det er på Ferrari-logoen, hallooo :P

attachicon.gif1526206_10153794211150604_349877996_n.jpg

Hvor mye skal du ha for spilla ?

Skrevet

Hmm for et år siden, så kjøpte jeg en Hewlett Packard 15c Limited Edition, en begrenset utgave av en legendarisk vitenskapelig kalkulator som kom i 1982. Denne LE utgaven er et resultat av underskriftskampanjer over hele verden for å få disse tilbake i produksjon. Det ble da laget et begrenset opplag som alle HP fans måtte kjøpe seg.. 

Jeg kjøpte den for 800kr på Ebay, fant en som var uåpnet i eske. Tilsvarende idag går for 2000,- til 2500,- på Ebay, avhengig av tilstand.. :headbang:

http://www.tu.no/it/2011/02/09/hva-er-det-med-denne-kalkulatoren

Skrevet

Hvor mye skal du ha for spilla ?

Skal beholdest :) Får jo ikke så mye for de aller fleste titlene. Er noen halvves ferske spill også, men mye som kastes på finn.no til 50-100 kr., lite vits i å selge slikt.

Skrevet

Skal beholdest :) Får jo ikke så mye for de aller fleste titlene. Er noen halvves ferske spill også, men mye som kastes på finn.no til 50-100 kr., lite vits i å selge slikt.

Skjønner den :)

Skrevet

Apropo hverdagshelter...Jeg fikk en gratis moped av en på jobben idag...Nå skal jeg mopedere til og fra jobb når det blir varmere i været :P

Hva er det med deg og det å bare få ting, Jaguarer og mopeder :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...