Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

hmhm.. mjaa, takk for svar :)

 

e det noen andre bilar ein lett kan få noen ekstra hest i, som e et mulig førstebilskjøp?

Ca. alt med pustehjelp kan du få litt ekstra ut av uten at det koster all verden.

Lite å hente på en helt vanlig sugemotor gitt, da blir det også mer tiltak. Det finnes jo unntak på 523i f.eks, med M50-manifold går du fra 170hk til ca 190 om jeg ikke er helt på jordet. Mister dog litt bunndrag på dette, så spørsmålet er jo om det er verdt det når det kommer til stykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har teoriprøve bilteori i morgen har klart teoritentamen.no sin prøve 6 ganger nå :) også lest en del i boka tror dere at det er nok til å klare den offisielle prøven i morgen ????

 

Det går fint, eneste to tipsa jeg synest er verdt noe er å bruke elimeringsmetoden på alternativa som bare er vås. Dersom du får ett spørsmål du ikke har peiling på, er det langt enklere å tippe mellom 2 alternativer enn bare blindt tippe mellom alle 4. Man får også mye enklere rydda litt opp i hodet når man har mindre å tenke på.

 

Og det å faktisk gi seg tid nok til å lese jevnt og rolig igjennom hele prøva slik at du faktisk forstår spørsmålet. Når jeg hører om folk som syter pga dem strøk når dem brukte under 10 min må jeg bare flire, selv om det selfølgelig ikke er noe problem med å komme seg raskt igjennom dersom man består :)

 

Jeg går alltid tilbake til scratch og leser igjennom alt etter jeg er komt til siste spørsmål, vet mange skylder på slikt dersom de stryker siden dem ikke har lest nok. Gjør det du er mest komfortabel med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...