Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Burde du ikke kjørt E90 istedet? Regner med den er mer fornuftig og mer komfortabel og sikker å kjøre? Er bare snø og sørpe her i Oslo egentlig.. snøen er så lett og luftig at den bare flyr av bilen når man kjører...

 

Det som er så deilig da. slipper å koste bilen for snø. Apropo glatt, kjørte til gardermoen i dagtidlig. Spant i sjette gir i 85, jævlig glatt :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Romlemantisk weekend i hovedstaden? ;)

 

Delvis iallfall. Ho skal på interiørmesse på Lillestrøm og jeg skal kikke på en bil hos Stenshagen, så da tok vi likegodt hele helgen her :)

Skal jeg ta med fruen på romantisk Weekend så står ikke Oslo høyest på lista iallfall, må nok utenlands da ja :)

Burde du ikke kjørt E90 istedet? Regner med den er mer fornuftig og mer komfortabel og sikker å kjøre? Er bare snø og sørpe her i Oslo egentlig.. snøen er så lett og luftig at den bare flyr av bilen når man kjører...

Skulle helt klart ha kjørt 325en, men lar den være hjemme da jeg ikke vil kjøre unødvendig med kilometer nå som den ligger til salgs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Delvis iallfall. Ho skal på interiørmesse på Lillestrøm og jeg skal kikke på en bil hos Stenshagen, så da tok vi likegodt hele helgen her :)

Skal jeg ta med fruen på romantisk Weekend så står ikke Oslo høyest på lista iallfall, må nok utenlands da ja :)

Skulle helt klart ha kjørt 325en, men lar den være hjemme da jeg ikke vil kjøre unødvendig med kilometer nå som den ligger til salgs ;)

 

Bilia mener du vell ;) Du får si i fra om du vil møtes, bor trossalt bare par min unna Lillestrøm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som sier meg at lyden blir veldig ødelagt med det kamera du bruker.

 

 

Filmen er tatt opp i 1080p, hvis du søker opp filmen på youtube kan du velge dette.

Bruker man f.eks ordentlige hodetelefoner så gjenspeiler denne videoen lyden i bilen godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...