Sveinsag Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Hm, når jeg ordnet lån for noen mnd tilbake sa banken (dnb) at de ikke kunne regne med utleiedelen, fordi det er en veldig variabel inntekt. Men det hjalp jo litt, det gjorde det. Jeg har også bonus i min lønn, det de gjorde da var å regne et gjennomsnitt av de 6 siste mnd, for det er jo relativt sikkert. Men fast lønn og en leiekontrakt gjerne på 2-5 år gir deg garantert mye bedre lånemuligheter. 316; 600' i året, og lån på 2,5 bør jo ikke være noe problem, kommer jo helt Ann på hva du har av lån og gjeld fra før.. Hver 100' i billån feks tilsvarer ca 300' mindre i boliglån fikk jeg beskjed om. Men kommer helt ann på selvangivelsen, lønn og selvfølgelig banken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Jeg brukte også dnb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Om jeg leverer inn skiltene på bilen/e mine nå, må jeg fortsatt uansett betale årsavgift på dem og får evnt inkasso osv om jeg ikke betaler? eller må jeg bare betale den får å få henta ut skiltene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 må betales. blir tvangsinnfordret rundt september-november ish vanligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Blir det den som vil hente ut skiltene da, eller jeg som nå som står som eier som får regning på det? Måtte betale sånn 200kr i manglende årsavgift på 530n når jeg kjøpte den i høst Når jeg var på vegvesenet å henta skiltene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Den personen som står registrert som eier 01.01.20XX er den som får årsavgiften. Eneste måte å slippe den på er å vrake bilen innen 20. mars. Betales ikke årsavgiften blir den tvangsinnfordret med statens høye gebyr- og rentesatser i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Det kommer jo helt an på hvor du bor og hvor attraktivt området er, men så vidt jeg husker bor du i Elverum og jeg kan ikke tenke meg at en 8m2 hybel i dette området genererer store leieinntekten. Banken har fasitsvaret på dette. Kan nok leie ut 8 kvadrat for 5-6000 i måneden uten problemer, selv i Elverum. Det er flest av studenter her, og alt for lite boliger til de. Må uansett selge min eksisterende leilighet før dette blir et tema, håper på at jeg kanskje sitter igjen med 100 000- 200 000 i egenkapital etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Det begynner å ligne en arbeidsplass. http://www.bt.no/nyheter/okonomi/Kjempeskrog-ankom-Laksevag-3045988.html Martin1993 og Haukefer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Viktigeste når du skal ha huslån er vell å ha egenkapitalen i orden.. Jeg er sugen på å kjøpe en ny 90kvm til 2190000kr finansiert gjennom husbanken, der må jeg har 440k i egenkapital.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Natta. Blir litt sliten av 20-09 utendørs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Det begynner å ligne en arbeidsplass. http://www.bt.no/nyheter/okonomi/Kjempeskrog-ankom-Laksevag-3045988.html Skal du jobbe på den når den er ferdig? Eller underveis i byggingen? Eg håper igrunn å få tatt commissioning på drives og litt tavler på den. Litt dårligere lønn siden eg bur i bergen og ingen diett, men jaggu greit å komme heim kvar dag, spesielt sidan det blir commissioning om sommeren. Samt tøft med dp3 seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 kjempegøy å handle ny bil på tirsdag, for å så smelle igår kveld.. håper å få fiksa bilen igjen, vil ikke ut på leit igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 kjempegøy å handle ny bil på tirsdag, for å så smelle igår kveld.. håper å få fiksa bilen igjen, vil ikke ut på leit igjen! er da man håper forsikringa er i orden ivaffall (spørs litt om det var din skyld og da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 er da man håper forsikringa er i orden ivaffall (spørs litt om det var din skyld og da) Alltid forsikringa i orden var ikke min skyld. føreren av lastebilen mente at det ikke var hans skyld ,men jeg har vitne som kjørte like bak å fikk med seg situasjonen godt, var helt enig med meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Stanceworks hotrodden er til salgs! http://www.ebay.com/itm/271378954366 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg