miklysa Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Hehe, tenkte jeg skulle dete et lite bilde med dere som virkelig fikk min storebror til å gå apeshit på meg Forhistorie: For en del år siden på vinteren var min bror så uheldig å kjøre ned en hest med sin Passat. Needless to say, jeg og fattern har hatt det så sinnsykt artig med dette i flere år! En gang kom broren min hjem fra jobb og fant en hest(bamse) på sengen sin Anywho, dette bildet henger som et monument på facebook så han aldri glemmer hva han gjorde [im]http://images.bimmers.no/files/q1ladoebd86rp36gwebz.jpg Er det sant? I tilfelle, veit Helen om dette? Var ikke den aller verste passaten da Passaten på bildet er nok ikke den han hadde da den ble stygt kvestet av hesten, som igjen ble stygt kvestet av Passaten Men hans var vel ganske lik styling-messig, dog ikke wide-body. Vet ikke om Helen vet om det, men please ikke terg han så mye med det, for han synes tydeligvis ikke dette er så veldig morsomt etter 3 år med terging
Fredrik 90 Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Turen er iallefall lang nok... Jeg vil ikke anbefale å kjøre bil helt inn til sentrum av byer som Roma og Paris. Det beste er å finne et fornuftig hotell i utkanten av byene og ta offentlig kommunikasjon derfra. Alternativt bør dere sørge for at sentrumshotellene som et minimum har egne lukkede parkeringsplasser/garasjer. Når dere kjører fra Nice til Paris bør dere ta E712 over Sisteron og fjellovergangen mot Grenoble og derfra videre mot Lyon og Paris. Den alternative motorveien (E15) via Orange og Montélmar er drepende kjedelig. Ja turen er nokså lang, vi har ikke akkurat spart på kilometerene. Vi skulle også etter planen ha lagt ruta nedenom Cadiz i sørspania hvor jeg hadde deler av min oppvekst, men da fruen fikk greie på hvor langt det var i tillegg så sa ho stop Vi har også tenkt å legge overnattingen til hotel utenfor sentrum, bortsett fra i Paris. Der har vi allerede bestemt oss for å sove på Hotel Intercontinental i sentum av Paris. Har vært der før og vet at de har en parkeringskjeller, noe trang og kronglete sådan men så kjørte vi ned der med en Chrysler Grand Voyager også da En 3-serie bør smette fint ned den trange nedkjøringen til det klaustrofobiske parkerings anlegget under nabobyggningen. I Paris er igrunn det eneste hotellet vi har bestemt oss for å sove på faktisk, er ikke kommet så langt i planleggingen ennå ang de andre stedene. Hørtes ikke så dumt ut det veitipset du kom med der, skal notere meg det bak øret. Meningen er jo å bruke litt landeveier også for å få litt variasjon fra den ellers så kjedelige motorveien, så får man jo sett litt mer også
Jokkke Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Er dette til å stole på egentlig? Virker ganske stusselig.. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=28628810
Kjexx Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Er dette til å stole på egentlig? Virker ganske stusselig.. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=28628810 Skeptisk..
spruddel Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Noen som vet hvordan jeg åpner grøftelyset på E30? Har tatt ut hele lykta, men tenkte å få av glasset for å fjerne litt dritt inni der Anyone?
flobben Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Skikkelig manne planking den her får meg til å tenkte på denne ta planken på toppen der a.
spruddel Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Nei, får stikke ut å vaske bilen Tror jeg har kjørt 3 turer siden sist vask
wicky124 Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 jeg vasket min på søndag....og overlevde regnvær igår...utrolig nok ikke så skitten som jeg trodde...
[space] Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Sveipet innom Broom på tv i går, og fikk med meg bl.a. "Den beste av årets nye veteranbiler". Bilen de viste frem var en nydelig Mercedes 500SEC. De er egentlig utrolig fine når en ser de i strøkne eksemplarer slik som vist i går.
liffi Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Da ble det ny tv på meg her forleden å samsung 55" må jo kjøpe ting til seg selv også, å ikke bare bruke alt på bilen !
[space] Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Sweet! En kamerat har kjøpt 46"en av samme tv. Den som ble anmeldt på dinside. Uten tvil den jeg hadde kjøpt nå. Lekkert at ramma er helt minimal på den!
316 Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Elkjøp har tilbud på 2 utstillingsmodeller: Energy RC50 B Mirage Omni 550 Er noen av disse brukbare, i såfall hvilke?
liffi Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 ja, er helt råe tvèr ! stas å spille GT5 i 3D .. men synes helt ærlig at man betaler vell ca 20.000 for utsende, å restrerende for bildet
Jordfræsar Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Elkjøp har tilbud på 2 utstillingsmodeller:Energy RC50 B Mirage Omni 550 Er noen av disse brukbare, i såfall hvilke? Prisen da? Og hvor mye avslag får du?
316 Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Energy får jeg 50 prosent på... Koster egentlig 12995,- mens Mirage får jeg 30 prosent på, og de koster egentlig 7995,-
Anbefalte innlegg