Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er vell kun vesentlige store ting som selger burde vite om og skulle ha fortalt deg som kan gjøre at du kan heve kjøp osv.

 

Andre ting skulle du selv ha funnet ut da du har prøvd og sett på bilen og godtatt slik den er.

 

Oljeforbruk 1 liter per 80 mil er vesentlig, og det har neppe blitt sånn over natta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare få sagt hvor sinnssykt fornøyd jeg er med servicen hos Koed.. La inn en storbestilling hos de på lørdag og hadde glemt et par ting (dempertopper osv).

Sendte en mail til Geir og spurte om han kunne legge dette ved ordren min så jeg slapp dobbel porto. Fikk til svar at dette var nå lagt til, og han la til rabatter så jeg fikk det jeg glemte med gratis.. :D Det er jaggu ikke mange som gjør slikt, iallefall ikke uten at man spør om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare få sagt hvor sinnssykt fornøyd jeg er med servicen hos Koed.. La inn en storbestilling hos de på lørdag og hadde glemt et par ting (dempertopper osv).

Sendte en mail til Geir og spurte om han kunne legge dette ved ordren min så jeg slapp dobbel porto. Fikk til svar at dette var nå lagt til, og han la til rabatter så jeg fikk det jeg glemte med gratis.. :D Det er jaggu ikke mange som gjør slikt, iallefall ikke uten at man spør om det. 

Geir og Fredrik har meget god service! Aldri hatt noen problemer hos dei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dag 1 av pappapermen nesten unnagjort... Må si dette er ganske enkelt...

Jeg har også første dag av pappaperm i dag kom jeg akkurat på.

Må si dagen har vært relativt lik alle andre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...