Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ser sånn ut i følge Facebook-siden også, synd jeg ikke visste om det, er jo hjemme og alt. :(

Send de en mail og spørr om de har ledig plass davel? :) Selv om påmeldingsfristen er ute vil de sikkert gjerne fylle opp om de har ledige plasser.. Skader ihvertfall ikke å spørre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye er ca normalpris for verksted å ta for oljeskift?? Skal bytte bremseklosser

(Har delene selv), oljeskift og PKK, 4500kr. Synst det virket litt mye?

Pkk'n koster rundt 600,- så tok dem en arbeidstime for bremsene, det er vell rundt 1k, blir jo nesten 3k for oljeskiftet det..

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikk ned til 1150kr/mnd fra 1621kr/mnd på alle forsikringene mine ekke ille synes jeg.

5652kr billigere i året og gått opp til fullkasko på ene bilen og en henger til forsikret

dvs en bil delkasko (e38 728i)

2 biler fullkasko (e30 320 og 323turbo)

2 hengere fullkasko

et hus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må no ver borti helvete og, tror kanskje jeg skal sjekke priser flere plasser før jeg leverer bilen der til :)

Eller så bestiller du deg olje fra Koed og ber de fylle på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket selskap ?

ble if

hadde gjensidige med e30meet greiene,

tipper mesteparten om ikke all rabatten ligger i at begge e30'ne får forsikring via amcarklubben (modifiserte biler)

bare turbo'n gikk ned fra 5500kr til 1900kr/året da.

så siste året har jeg gått ned fra 20k til 13800kr ca i året, og siden 20k har jeg bedre dekninger og en mer bil+henger.

så begynner å nærme seg levelig hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...