Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser sånn ut i følge Facebook-siden også, synd jeg ikke visste om det, er jo hjemme og alt. :(

Send de en mail og spørr om de har ledig plass davel? :) Selv om påmeldingsfristen er ute vil de sikkert gjerne fylle opp om de har ledige plasser.. Skader ihvertfall ikke å spørre ;)

Skrevet

Hvor mye er ca normalpris for verksted å ta for oljeskift?? Skal bytte bremseklosser

(Har delene selv), oljeskift og PKK, 4500kr. Synst det virket litt mye?

Pkk'n koster rundt 600,- så tok dem en arbeidstime for bremsene, det er vell rundt 1k, blir jo nesten 3k for oljeskiftet det..

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Skrevet

Må no ver borti helvete og, tror kanskje jeg skal sjekke priser flere plasser før jeg leverer bilen der til :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Skrevet

gikk ned til 1150kr/mnd fra 1621kr/mnd på alle forsikringene mine ekke ille synes jeg.

5652kr billigere i året og gått opp til fullkasko på ene bilen og en henger til forsikret

dvs en bil delkasko (e38 728i)

2 biler fullkasko (e30 320 og 323turbo)

2 hengere fullkasko

et hus

Skrevet

Må no ver borti helvete og, tror kanskje jeg skal sjekke priser flere plasser før jeg leverer bilen der til :)

Eller så bestiller du deg olje fra Koed og ber de fylle på den :)

Skrevet

Olje er dyrt! Sjekket prisen på castrol? 289kr liter er nok ikke usannsynlig

Valvoline pleier å ligge på 180-190kr liter pluss mva på verksted

Skrevet

Hvilket selskap ?

ble if

hadde gjensidige med e30meet greiene,

tipper mesteparten om ikke all rabatten ligger i at begge e30'ne får forsikring via amcarklubben (modifiserte biler)

bare turbo'n gikk ned fra 5500kr til 1900kr/året da.

så siste året har jeg gått ned fra 20k til 13800kr ca i året, og siden 20k har jeg bedre dekninger og en mer bil+henger.

så begynner å nærme seg levelig hehe :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...