Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

ja er nok 318...Men bryr meg ikke om kupp..skal jo bli kvitt jaguaren...og da er denne ålreit å bytte med...eller?

Vil kalle det en fin oppgradering.

Bare sjekk for rust rundt hjulbue foran/bak og ved lista på bagasjeluka.

Vet ikke om venstre støtdemper fremme er litt sliten eller om det bare ser slik ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme farge som min jo :)

Min fetter har en 318ci (cab), den var sort, men lakkerte den imola. Syntes det var en ekstremt kjedelig motor og det var fint lite som skjedde med pedalen helt inne. Edit: Dette når jeg hadde 320d, før jeg kjøpte 330. Men fortsatt "bare" vant til bensinseksere.

Men hvis du ikke har behov for sånt, er det vel en fin cruisebil :) Motoren røk i min fetter sin, så det ble montert M54B22. Den var mange hakk bedre, men fortsatt ikke det mest spennende.

 

Tåpelig av dem å ha grisete bakseter i annonsen. Og de chromdetaljene var fæl. Haha. Så også ut som forfanger hadde litt skraper/flass på ene splitteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt! Min fetter skal bare flashe seg i caben, cruise gjennom byen, fulle jenter på fortauet osv. Men den gangen var det sommer, han og 2 venner ville at jeg skulle kjøre dem rundtom i Bergen, mens de drakk noen pils. Trengte ikke motor til det, men det var mest for å teste hva den var god for, inn på motorveien. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ser forsåvidt grei ut ved første øyekast. Kjekt med både skinn og parkerings sensor. Men man ser at det er en hobby skurer som har hatt den. Grønne parklykter og wannabe carbon instrument panel? Sikker på at km-standen ikke er endret ved instrument bytte? Og hvorfor står varmeapparatet på 31,5grader? Skeptisk :P

Jeg hadde styrt unna når de ikke engang legger bilnummeret i annonsen. Blir ekstra mistenksomt, og jeg tenker heftelser, km-juks ++ Det er ihvertfall ting jeg ville sjekket før jeg hadde kjøpt den. Ville ringt forsikrings selskapene og spurt hvilken km stand de har registrert på det bilnummeret..

Ellers er det jo useriøst i ikke nevne modelltype eller motor effekt i annonsen...  Kanskje den står uten motor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenkte å matche deg... dog ikke med samme motor...haha :P Men ja... treig motor gjør igrunn ingenting.. skal bare brukes til å kjøre litt alene med høy musikk på svingete veier... da funker den vel?

Disse 3-er cabene er ingen sportsbiler :P Men tror man koser seg 10x mer med en 3-er cab med taket nede på svingete veier enn en doven Jaguar! Er veien fri for trafikk kan man klare å lage god driv med en 318i også (litt pita når det er trafikk, mister man fart så er det frustrerende å ikke komme seg opp i fart igjen med en gang).

 

Av en eller annen grunn så får jeg mye mer hissig kjøreatferd når jeg kjører coupe vs. cab med taket nede, da vil jeg bare cruise rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på en e32 der mellomakslingen er skrudd av, kan den ikke slepes da? må vertfall dyttes noen meter over på en henger. går dette uten å ralle til noe? Har ikke peiling på dette forstår dere, da jeg er usikker på om bilen egentlig bør være 100% slik den var før akslingen ble tatt ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt rart at det ikke står verken motor eller skiltnr i annonsen...Men dette kan vel sjekkes opp...Ellers virker jo bilen som de fleste andre her på forumet...med led parklys og carbonfolie i interiøret... Men ja..grønne parklys er ikke helt greia...han har nok kjøpt de blå på biltema som faktisk lyser grønt! (har prøvd selv!)

 

Men ja.. den treern er nok morsommere rundt svinger enn jaggen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på en e32 der mellomakslingen er skrudd av, kan den ikke slepes da? må vertfall dyttes noen meter over på en henger. går dette uten å ralle til noe? Har ikke peiling på dette forstår dere, da jeg er usikker på om bilen egentlig bør være 100% slik den var før akslingen ble tatt ut

En bil med automat skal normalt sett ikke taues overhodet uten motor igang. Dette ødelegger girkassa ganske raskt.

 

Har bilen blitt slept før, har de nok plukket av mellomaksel for å få den slepbar?

 

Dersom bremsene er i orden, er det vel bare å slepe i vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...