Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg synes det blir litt feil å bruke beskrivelsen "kompakt" om en bil som er like stor som E32 7-serie (som Fredrik sa det for noen uker siden)...

Hadde jeg møtt den på veien eller sett den langs veien hadde jeg faktisk ikke lagt merke til at det var en kombi. Må jo si at Marketing-avdelinga til BMW har vrengt hjernene sine når de omdøper en normal, kjedelig kombi-bil til "Gran Coupe". Ikke meningen å være en kjedelig kverulant, men det er faktisk slik jeg ser det.

Med tanke på eksklusivitet, så er nok det løpet kjørt. Jeg ser flere E91 og E61 enn Mazda, Peugeot, Opel og diverse annet.

Alt er relativt, young padawan. Her snakket jeg selvsagt i sammenheng med litt for store F10 og båten F01 :)

 

Ja, en ny BMW er nok ikke noe ekslusivt i Norge i dag... Hever ikke øyebryna med mindre jeg ser nyere ///M-bil eller kuriositeter som 6-serie cab med xDrive og sånt (det så jeg på Røa for noen uker siden).

 

Liker nye Mazda 6 og er veldig spent på hvordan arvtageren til muligens tidenes peneste sedan 159 kommer til å bli... Digger lekre sedaner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du behøver ikke bli frekk hehe. Jeg mener på ingen måte at jeg er Mr Fasit - alle mine innlegg er personlige meninger.

Jeg hever øyebryna hvis jeg ser en umodifisert preface E30. Jeg har dessverre fordommer mot alt og alle, så en ny 6-serie får meg ikke til å tenke "entusiast" eller bilglede.

Alfa 159 er en fin bil. Ulempen er selvsagt at Alfa ga opp entusiast-markedet på 90-tallet og nå lager halvdårlige biler med fwd og firer. En ulempe med 156/159 med soltak er at man ikke kan kjøre med soltaket oppe uten at det dannes et trykk i ørene som er bra ubehagelig. Typisk italiensk halfass-løsning. Pen å se på, men ikke så mye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho blei twin tip og utstyr til 16k i går :P Nå må jeg på fjellet framover, hehe

Mye å spare på ikke ha lappen når jeg bruker dobbelt så mye på alt annet :P

En kamerat kjøpte nettopp en twintip skipakke på Finn.no til 1800,- nypris 12 lapper, en bærumsgutt som fikk de til jul, brukte de 4 ganger i romjula, men hadde så mange ski at han "gav de bort". Mye man kan spare på ved å være litt "gjerrig". 

Så lite jeg står på ski(maks 4 ganger pr år) så er ikke det råeste skiutstyret noe å hige etter. Selv står jeg på noen 80-talls(tidlig 90?) Atomic ski med bare et ørlite snev av carving(toppmodell en gang i tiden hahaha), med knæsje farger, lange som et vondt år, går som et uvær nedover og helt vanvittig morsomt dersom det er bratt, men noe ordentlig dritt når kompisene dine har carving-ski på 160 og drar utenfor løypene :)

 

Den råeste støvelen jeg har prøvd, var fars gamle Koflach støvler, dessverre passet de meg kun en sesong før jeg hadde for store bein.. For han så er de akkurat for trange.. Jeg vurderer å få tak i noen i passe størrelse fra Ebay faktisk.. 

 

12f75f30_Koflach+racing+boot+circa+1970+

41ec5abf_Koflach+racing+boot+circa+1970+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...