Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som pleier å stå på tryvann eller kongsberg? Må komme meg til bakken, kjøpt nye twintip og greier :P

Tryvann har jeg stått mye i, er veldig kjedelig dersom ikke Wyller er åpen, blir stort sett til at man står der hele dagen, man får faktisk tatt mer enn 2-3 svinger før bakken er slutt, noe som er veldig positivt. Nå har det jo blitt en flott stolheis der og :)

Et alternativ er varingskollen, her har man en bakke som man virkelig kan få kjørt seg med noen bratte heng :)

 

Kongsberg synes jeg også er veldig bra, men mangler det lille ekstra. Trysil er kanskje noe av det beste, særlig om man kommer seg helt på toppen og får med seg 45 graders hellingen samtidig. Problemet her synes jeg, er at man kan stå i et kvarter nedover, og bruk opp mot en time på tur opp igjen.

 

Norefjell synes jeg er en mellomting, tar man stolheisen som går fra bunn, så har man et knippe bakker å velge i, det er heller ikke så langt å reise fra Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tryvann har jeg stått mye i, blir fort kjedelig dersom ikke Wyller er åpen, blir stort sett til at man står der hele dagen, man får faktisk tatt mer enn 2-3 svinger før bakken er slutt, noe som er veldig positivt. Nå har det jo blitt en flott stolheis der og :)

 

Kongsberg synes jeg også er veldig bra, men mangler det lille ekstra. Trysil er kanskje noe av det beste, særlig om man kommer seg helt på toppen og får med seg 45 graders hellingen samtidig. Problemet her synes jeg, er at man kan stå i et kvarter nedover, og bruk opp mot en time på tur opp igjen.

 

Norefjell synes jeg er en mellomting, tar man stolheisen som går fra bunn, så har man et knippe bakker å velge i, det er heller ikke så langt å reise fra Oslo.

Trysil er absolutt favorittstedet for min del, ja, tar lang tid hel på topp, men på "baksiden" med stolheis og bratt neddover, er en helt herlig løype!

kongsberg og tryvann har jeg aldri stått på faktisk.... Tryvann er vel det som er nærmest meg, (bærum)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikveld begynner Top gear igjen \:D/

 

Ja serien er ikke hva den engang var før, men likevell anser jeg det som god underholdning, gleder meg!

 

Noen som pleier å stå på tryvann eller kongsberg? Må komme meg til bakken, kjøpt nye twintip og greier :P

Hvor får du sett det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bimmers-meet i korketrekkern?

Var der senest igår, morsom løype! Men skal du ha skikkelig kick anbefaler jeg midtstubakken nedover på rattkjelke, det er MYE artigere ;) Tenker jeg skal prøve unnarennet i vikersund neste helg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...