wicky124 Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Jeg aker på akebrett.... men uten brems...kun fordi jeg er loco... gæern og farlig... hahaha Shattered og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Aking er faktisk ganske gøy ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Noen som pleier å stå på tryvann eller kongsberg? Må komme meg til bakken, kjøpt nye twintip og greier Tryvann har jeg stått mye i, er veldig kjedelig dersom ikke Wyller er åpen, blir stort sett til at man står der hele dagen, man får faktisk tatt mer enn 2-3 svinger før bakken er slutt, noe som er veldig positivt. Nå har det jo blitt en flott stolheis der og Et alternativ er varingskollen, her har man en bakke som man virkelig kan få kjørt seg med noen bratte heng Kongsberg synes jeg også er veldig bra, men mangler det lille ekstra. Trysil er kanskje noe av det beste, særlig om man kommer seg helt på toppen og får med seg 45 graders hellingen samtidig. Problemet her synes jeg, er at man kan stå i et kvarter nedover, og bruk opp mot en time på tur opp igjen. Norefjell synes jeg er en mellomting, tar man stolheisen som går fra bunn, så har man et knippe bakker å velge i, det er heller ikke så langt å reise fra Oslo. hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Bimmers-meet i korketrekkern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Tryvann har jeg stått mye i, blir fort kjedelig dersom ikke Wyller er åpen, blir stort sett til at man står der hele dagen, man får faktisk tatt mer enn 2-3 svinger før bakken er slutt, noe som er veldig positivt. Nå har det jo blitt en flott stolheis der og Kongsberg synes jeg også er veldig bra, men mangler det lille ekstra. Trysil er kanskje noe av det beste, særlig om man kommer seg helt på toppen og får med seg 45 graders hellingen samtidig. Problemet her synes jeg, er at man kan stå i et kvarter nedover, og bruk opp mot en time på tur opp igjen. Norefjell synes jeg er en mellomting, tar man stolheisen som går fra bunn, så har man et knippe bakker å velge i, det er heller ikke så langt å reise fra Oslo. Trysil er absolutt favorittstedet for min del, ja, tar lang tid hel på topp, men på "baksiden" med stolheis og bratt neddover, er en helt herlig løype! kongsberg og tryvann har jeg aldri stått på faktisk.... Tryvann er vel det som er nærmest meg, (bærum) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Ikveld begynner Top gear igjen Ja serien er ikke hva den engang var før, men likevell anser jeg det som god underholdning, gleder meg! Noen som pleier å stå på tryvann eller kongsberg? Må komme meg til bakken, kjøpt nye twintip og greier Hvor får du sett det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Bimmers-meet i korketrekkern? Alle kommer med ski og Wicky raser fra alle fordi han ikke har bremser på akebrettet...? Diiesel, Sveinsag og hermanoo90 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Hvor får du sett det? www.streetfire.net blant annet =) eller så kan man streame det på andre streaming sider eller laste ned =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 www.streetfire.net blant annet =) eller så kan man streame det på andre streaming sider eller laste ned =) Komme det idag då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Ligger som regel på nett en liten halvtime etter det er sendt. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Hvordan er E91? Stv med navi m-sport. Åpen for 316_320d Lurer meg på by bil... Noen med erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Bimmers-meet i korketrekkern? Var der senest igår, morsom løype! Men skal du ha skikkelig kick anbefaler jeg midtstubakken nedover på rattkjelke, det er MYE artigere Tenker jeg skal prøve unnarennet i vikersund neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Ligger som regel på nett en liten halvtime etter det er sendt. Gidder du å legge en link her når den blir lagt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Nei, det er imot forumets retningslinjer (jeg hadde nok ikke gjort det uansett). Det er ikke så vanskelig å finne om du tar deg et minutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Japp, skal nok få det til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg