Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Var vel med Geilo den artikkelen var skrevet, og det har et mye større poeng der enn Hemsedal for vestlendinger siden vi har utfordringen om stengte fjelloverganger som gjør at toget ofte er det mest stabile valget. Mekanikkeren mente jo og at det hadde vært langt mer utbredt om det var mulig å ha hyttebilen stående på stasjonen.

 

Ellers har faktisk naboene en Yaris som "hyttebil" siden de bor i Frankrike og har huset i Bergen som hytte.

 

Takk for rettelsen. Toget er selvfølgelig et viktig poeng i denne sammenheng. Apropos hyttebiler så har jeg en norsk bekjent som allerede for 25 år siden hadde en Ferrari 348 (tror jeg det var) som hyttebil i Spania. Helt grei løsning det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. miatan så kan jeg nevne følgende :

 

- BBS RM 15" 8" med strekk

- Frontleppe

- rx7 innmat i frontlyktene

- JDM girstang (dildo)

- japsepotte

- Bur

- Org. sotede baklykter

 

Jeg driter egentlig i hva dere synes om bilen, den har mye potensiale til og bli tøff etter min mening, og etter de upgradesa jeg skal ha så skal dere få et nytt bilde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. miatan så kan jeg nevne følgende :

 

- BBS RM 15" 8" med strekk

- Frontleppe

- rx7 innmat i frontlyktene

- JDM girstang (dildo)

- japsepotte

- Bur

- Org. sotede baklykter

 

Jeg driter egentlig i hva dere synes om bilen, den har mye potensiale til og bli tøff etter min mening, og etter de upgradesa jeg skal ha så skal dere få et nytt bilde ;)

 

Jeg valgte å bruke mer inni motorrommet, og ikke så mye utenfor ;)

Etter at en E34 520i tok meg i aksellerasjonen på påkjøringsrampa på Klemetsrud med en 19-åring som holdt på å le seg skakk, så bestemte jeg meg for at det var slutt på "sportsbil" med 116 hk.

 

Stapper du en turbo på den, så er det plutselig en rå bil, ikke bare en morsom en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Den er jævla gjennomført, står respekt av den kjerra der.

Men jeg har mer respekt for de som putter en 1.8 liters motor fra Mazda 323 og drar 450 hk ut av den. Da har du plutselig en Miata med samme power to weight ratio som en Bugatti Veyron.

 

Og DET er kulere enn alt annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jævla gjennomført, står respekt av den kjerra der.

Men jeg har mer respekt for de som putter en 1.8 liters motor fra Mazda 323 og drar 450 hk ut av den. Da har du plutselig en Miata med samme power to weight ratio som en Bugatti Veyron.

Og DET er kulere enn alt annet :)

Amatører. Alle vet at det som virkelig vekker en Miata er en V8 (LS7) ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med det hvis det er et privatnummer? Det er jo ingen som idag går rundt og husker et telefonnummer... :)

Hoho, var nok bare en tilfeldighet at det ble gullnummer. Var på utkikk etter et nytt abbonement fordi jeg er litt skuffet over Chess, og når jeg fikk velge nummer var det blant dem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jævla gjennomført, står respekt av den kjerra der.

Men jeg har mer respekt for de som putter en 1.8 liters motor fra Mazda 323 og drar 450 hk ut av den. Da har du plutselig en Miata med samme power to weight ratio som en Bugatti Veyron.

 

Og DET er kulere enn alt annet :)

 

 

Han holder på å bygge turbo motor :) det VAR 300 i motoren også skal han bygge mer :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatører. Alle vet at det som virkelig vekker en Miata er en V8 (LS7) ;D

 

Haha, yeah. Og når du skal ha turbo på den igjen, så må du være kreativ. Slik som dette - LS1 med snurre :P

IMG_6877.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...