Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Var den egentlig sååå forferdelig? Lakke alt i samme farge og bytte bakfanger, så er den jo nesten litt tøff?

Ikke noe jeg ville hatt, men når det er såpass gjennomført og grundig gjort, er det nesten ok, nesten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig altså, ingenting er tøffere enn en facelift E24 med M-front, senk og fine hjul! 

Men syns det er greit at enkelte prøver noe annet også, og det ser jo ut som det har gått med noen timer på den bilen der :P

Bildet tatt rett bakfra så litt tøft ut, i lite format...

 

Den over her var flott! Bare så synd at US-fangerene ser ut som shit....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feil. med denne løsningen er det nesten ingen turbolag. :) Hvorfor så få gjør det er vel pga alt styret med tur/retur olje og all ekstra rør som trengs

 Dette er jo bare pisspreik :P Det er teknisk umulig å ikke få turbolag med en slik konstruksjon , fordi når du trykker på gassen så må turboen bygge opp trykk i hele røret fram til manifoilen, og det tar tid med ett så stort og langt rør! Det finnes ingen måte å magisk fjerne den faktoren på.  Muligens om de fjerner IC`en for å få litt kortere vei, og har en overdimensjonert turbo som bygger opp trykk veldig kjapt når du kommer opp i høyt nok turtall, men du vil uansett få noe forsinkelse da, etterfulgt av en slags ketchupeffekt evt.. med mindre effektiviteten blir for dårlig når du mangler IC :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei får meg ikke jobb. Fikk fagbrev som matros i sommer, har hatt 4 vikarturer etter det. Helt latterlig at det ikke skal gå ann og få seg en matros jobb..

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

 

Du får søke styrmannsskolen! ;) Er åpent for søking nå på vigo, kjipt når det står på, men verdt det etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke at det var det værste yrket å få jobb i?

Prøvd cruiseskip da? Evt danskebåten

Er nok bare filippinere ja på cruiseskip. Danskebåten er vell en av de få jeg ikke har snakket med enda. Får prøve dem imorgen.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...