Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

I følge min far, som har 40 år i bransjen så er ikke det "lov". Seriøse firmaer øker heller ikke bonusen din ved selskapshopping. Alt ligger i et nasjonalt felles register, og man SKAL ikke gjøre det, egentlig.

Selv har jeg forsikring i et seriøst selskap, om det kanskje er 500 kroner dyrere i året, så får jeg hvert fall igjen noe den dagen det smeller. Lurer på om jeg skal kjøpe meg noe skikkelig rått etter hvert, helt greit med full bonus :)!

 

 

Da lurer jeg også på hvilket selskap faren din jobber for... Veldig mange firmaer, IF STOREBRAND GJENSIDIGE TERRA etc tilbyr, etter en del prating og smisking, 50% startbonus om man er  litt over 20, og ikke skal ha en M5 regga på seg... Det er også LOVLIG å bytte selskaper etter 6mnd OG få en økning på inntil 10% i bonusen. Jeg har gjort dette, og kommer til å fortsette å gjøre det... Brodern vraket volvoen min ifjor, gikk ned til 60% bonus siden det var hans feil, byttet fra det selskapet jeg hadde da, til det jeg har nå, før saken hadde blitt avsluttet... Dette gjorde at min "bonus før skade" ble overført til det nye selskapet... volvoen ble kondemnert, og forsikringen avsluttet og jeg fikk ingen bonus tap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med lerret print her?  Har litt lyst til å ha dette bildet på lerret, noen formeninger om hvor stort jeg kan ha det? :) Filen jeg har er på 3008x2000

DSC_6357.jpg

 

Spør denne karen, han har nettopp kjøpt inn utstyr for akkurat dette.

 

https://www.facebook.com/lerretsbilder?fref=ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjensidige gir deg ikke mer bonus nei....Men om du f.eks bytter fra Gjensidige til Storebrand så vil storebrand gi deg 10% økning om du har vært i gjensidige i 6mnd...

Jeg stiger til 40% i mai, vist jeg bytter etter jeg har steget dei 10% stiger jeg med yttligere 10% da?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed av GJENSIDIGE at jeg ikke fikk mer bonus av og skifte selskap etter 6 mnd. Jeg var 20 og da var visst maks bonus 40%

 

Det er dette de er lært opp til å gjøre, så om de gjør noe annet så er det "ulovlig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det, men fikk ivertfall ikke mer bonus når jeg byttet tilbake til gjensidige fra storebrand:)

 

 

Om du bytter fra A til B så øker du i bonus OM du har hatt samme bonus i ett selskap i 6mnd...Men om du etter nye 6mnd i B bytter tilbake til A så får du ingen bonusøkning av dem.... men man vet aldri...

 

 

Over til meg og mine ønsker:

 

Er en slik MR2 noe artig bil? Er jo midtmotor rwd og targa....

 

Stance_MR2_SSR_4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...