Kvasi Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Snubla over denne artikkelen i dag og gjorde ikke akkurat PS4 mer verdt i mine øyne http://www.lydogbilde.no/test/playstation-4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Har et luksusproblem! Skal ha en bursdagsgave til meg selv, men klarer ikke bestemme meg. 1: nettbrett (siste galaxy note 10.1) 2: nytt (brukt) speilrefleks (har et OK fra før) 3: Playstation 4 Budsjett på 5-6k. Evt begynne på stereoprosjektet i bilen, men det skal jeg jo ha uansett, bare ikke denne måneden. Hmm. Tar i mot forslag Bruk de pengene og meld deg på Isbanekjøring! Det gjorde jeg i helgen, og det var helt klart verdt det )) Bmw skal vel ha isbanekjøring på Gol om 1,5 uker, og ellers er det vel arrangement hver helg.. http://www.bmw.no/no/no/insights/winter_experience/winter-experience.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Snubla over denne artikkelen i dag og gjorde ikke akkurat PS4 mer verdt i mine øyne http://www.lydogbilde.no/test/playstation-4 Har lest fram og tilbake om PS4, og jeg bruker den kun til Spill og Blu Ray så skal bestille en slik. Og at den tar PS3 spilla er ett +, så kan man pakke den gamle på loftet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Tror jeg kommer til å kjøpe Xbox One, selvom jeg alltid har hatt PlayStation.. Liker de media egenskapene til XOne, og jeg hadde vel allerede kjøpt den hvis tilbudet hadde vært like bra som i statene. Også er det Forza serien da.. knoskar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 ops Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Leieboer´n har Xbox one så har vært å testa litt... og Forza var veldig bra. Kjøpte faktisk 360 i sin tid kun pga Forza, beste bilspill som er å oppdrive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Jeg er ganske skuffa over GT serien.. Så utrolig døll lyd på alt av biler, selv amerikanske V8'ere høres ut som japsefirere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Happy bursdag fredrik90 Mange takk Wicky Da var reiseplanleggingen til sommeren i boks! Blir gøy, litt tett lagt opp, men er ikke bilferie i Europa som er den egentlige årsaken til turen! Så er det lagt inn slingringsmonn overalt. Skjermbilde 2014-02-10 kl. 19.26.53.png Ser ut som en veldig artig tur, kjenner jeg er lysten på roadtripp igjen snart. Blir en tur til Essen i Tyskland med E34en i Mars, skeptisk til å kjøre langt i 20 år gammel bil men. Håper du lager ett reisebrev her inne, selv om det er tur med Mercedes så er reisebrev og særlig med eldre bil alltid interessant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Jeg er ganske skuffa over GT serien.. Så utrolig døll lyd på alt av biler, selv amerikanske V8'ere høres ut som japsefirere helt utrolig at det blir lagt så lite vekt på eit sånn spill.. Bare det at mann ikke ser blårøyk i speilene er og ganske rart.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Tror E34n din fikser det helt fint, så er jo både 124 og E34 det beste med tanke på easy-fix og deletilgang i Tyskland Blir nok alltids et reisebrev til tross for stjerne på panseret Jeg har bytta olje på automaten på Merca nå i helga, så skal det byttes en stikkaksel og registerkjede + kjedestrammer, så skal det tekniske være i orden etter oljeskift på både differensial og motor før avreise! AC anlegget skal fylles og PC skal integreres i dashbord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Tror E34n din fikser det helt fint, så er jo både 124 og E34 det beste med tanke på easy-fix og deletilgang i Tyskland Blir nok alltids et reisebrev til tross for stjerne på panseret Jeg har bytta olje på automaten på Merca nå i helga, så skal det byttes en stikkaksel og registerkjede + kjedestrammer, så skal det tekniske være i orden etter oljeskift på både differensial og motor før avreise! AC anlegget skal fylles og PC skal integreres i dashbord Hvilken merce har du? 300tdt s124? hvordan går de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Har en E300Diesel(navneendring fra 1993, før 300TD), har den nyeste motoren som ble levert til disse bilene, en OM606.910 uten turbo, men 6 sylindre, 3 liter og 24 ventiler gjør til at den går helt greit.. Ingen rakett, men den går da fremover.. Uansett må den ikke sammenlignes med 250D(10V med 92 hk eller E250(20V med 113hk), disse er late de.. 300TDT(Turbo) går faktisk ikke dårlig for en gammel dieselbil å være! Faktisk ganske så sprek, jeg valgte selv sugediesel av OM606 varianten av den enkle grunn at det er den mest solide av de. Motoren har tusla 490kkm snart, aldri vært åpnet ifølge historikken jeg har langt tilbake + servicehefte.. Bruker ikke olje og går perfekt.. Jeg har mine tvil om at den yter slik den gjorde da den var ny, men tror ikke det er så langt unna. Uansett driver jeg stadig og leter etter flaskehalser/små feil som kan få motoren til å yte dårligere, tenkte jeg skulle ta av innsuget og vaske det innvendig for sot etter EGR ventil i drift siden ny Når det gjelder selve bilen er den råtten karosserimessig, ingen hull enda, men bobler og overflaterust overalt! Bedøm akselerasjonen selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Fungerer vel greit som bruksbil den der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Får man kjøpt pumpe som tømmer drivstofftank? Har fylt bensin i dieselbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 MR2 MK1/MK2/MK3 er absolutt ikke trangere enn MX5'ene er. Bare så det er sagt! Jeg har prøvd alle, og i MX5 fikk jeg rettogslett ikke plass med taket på. Utrolig trist igrunn. Hva med en Smart Roadster, wicky? I Brabusklær selvfølgelig. Det er jo litt eksklusivt og veldig moro, hadde Roadster selv for noen år siden. Disse er veldig romslige, ihvertfall i forhold til MX5 Er det jeg er redd for...at mx5 vil bli for liten for meg... men ser fredrik la ut en film om miata/jay leno i tråden sin..og han også lovpriser den.. Men ser at prisene på ok biler fremdeles er ganske høy...samme med mr2... den virker mer "bil" for meg enn en miata... pluss den er noe større med større akselavstand... Roadster blir dessverre for dyrt... må nærmere 100k og der er ikke budsjettet mitt as... Jeg tenker at en tidlig Porsche Boxster (986) anno 1996-99 etterhvert begynner å komme ned i et interessant prisområde. Dette er en langt mer seriøs sportsbil enn tidlige MX-5 modeller iom. at den i likhet med MR2 bl.a har midtmotor. Boxersekseren på 2,5 liter og 204 HK kan virke litt pinglete idag, men i forhold til f.eks de aller fleste MX-5 og MR2 modellene stiller Boxsteren i en annen vektklasse. 0-100 Km/t på straks under 7 sekunder og en topphastighet på 240 km/t er også rimelig fornuftig selv idag. Høy smiles pr. miles faktor... Boxtern er dessverre out of my league.. prismessig er de en fin konkurrent til en e46 cab... men passer ikke mitt budsjett dessverre... hvilken hadde du valgt av mr2/mx5? Antall HK er ikke så viktig..har 200 i merca med 490nm..går helt ålreit..er mer ute etter smiles pr miles.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg