Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk du beholde felgene? :P Dæven, var skikkelig bulk det der! :P

Felgene ligger pent på garasjeloftet ja :)

Tror dem skal på e39n, må bare få kjøpt meg noen 225/35R19 dekk som er bra og slenge på først.

235/35R19 er for lite strekk på 9.5 :P Og sinnsykt glatte Sunny dekk som står på nå(er ikke tilfeldig at jeg fikk vannplaning og gikk baklengs inn i et tre...) Så er definitivt dyreste dekka jeg noen gang kommer til å kjøpe håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje et av de styggeste e46ene jeg har sett dette året.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46614859

Skjønner ikke hvordan en kan rulle rundt med en slike enderør. 

Liker hvordan annonsen sier "original" haha.

Eller at vedkommende under bildet av førerstolen som begynner å bli slitt der de fleste blir slitt først skriver: " Hele og pene seter i heile bilen"  

Setet er IKKE helt og heller ikke pent, når skinnet blir slitt av og det er snart er hull.... xP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt cruisecontrol på mange av mine biler, men tar meg selv i å ikke bruke det overhodet. Liker best å ha kontroll på farten selv. Føler også at reaksjonstiden ved uforutsette hendelser der man må bremse hardt eller nødbremse blir lavere når jeg allerede har foten på gasspedalen.

Mye mulig det er tilfelle det du sier med reaksjonstiden, tror også det er lettere å sovne bak rattet om man kjører med cruisecontroll da man bare sitter der med en hånd på rattet. Har stortsett alltid hatt biler med cruisecontroll og har satt stor pris på denne formen for luksus, innbiller meg også at det senker forbruket ;)

Tja, ingen tempomat(cruise), men man får bare utnytte fordelen av treg wire, heldigvis får jeg ikke krampe av gasspedalen på langtur, sliter veldig med dette på E39n til mor og far.. Ikke så stort problem på E36n, men merker det litt etter 4 timers kjøring i et strekk.. Mercedesen har jeg ikke hatt noen problemer med dette heldigvis.. 

Jeg vet at det uansett har noe med den sære gassfoten min å gjøre.. bruker ikke hele fotbladet på gassen, men foten legges nesten vannrett og bare skotuppen trykker midt på pedalen :P

Jeg er forøvrig ikke vant med slik luksus i bil, så for meg har det aldri vært noe alternativ å ikke gasse. Har kjørt Tr.Heim-Oslo med et ufrivillig stopp(punktert tilhenger) uten å egentlig føler for å stoppe med Merca, vil tro at dette også kommer til å gå bra.

Med nye diffen trives bilen best i 140km/t sånn ca.

Jeg merker jeg blir sliten i foten etter for mange timer i E34en, kjørte tur retur Arendal - Hadeland i høst og etter 8 timer så var jeg så gåen i høyrefoten at jeg kjørte til slutt med bena i kryss og gasset med venstrefoten :P Men sittekomforten og kjørekomfort ellers er helt fantastisk i denne 20 år gamle bilen, MYE bedre enn nyere premiumbiler som 2006 A6en jeg hadde :) Bruker i motsettning til deg hele fotbladet på pedalen, kan nok prøve meg frem med forskjellig "stillinger" men å bruke kun skotuppen er den nok alt for følsom til. Også har jeg jo madammen med og hun liker å kjøre E34 så ho tar nok styringen om jeg skulle bli sliten ;)

Min bil trives best i ca 130 km/t, da er den komfortabel og hverken bråker eller bruker mye bensin. Kan fint ligge å banke nedover i 160-170 km/t også men ikke over lang tid, er jo tross alt bare en 520I ;) 130 km/t er den vant med her hjemme så jeg holder meg der for ikke å risikere noe som kan gå galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, var mye "originalt" her :P

Skam å ha sånn endestuss... :blink:

Sent from my C6903 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager for en front er det på den? Original med en leppe som ikke er i nærheten av å passe engang? 

Credz for kassettspiller på en e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje den styggeste frontleppen jeg har sett. Se på den!!! Bør være en egen lov som sier at stygg trimming ikke er lov.

Og den endestussen? Ser ut som en potte fra moped. 320ci har 2 enderør. Hva er det gutten har gjort med bilen? :(

og når du har råd til 19" sommerfelger bør du også ha råd til senk. Bilen ser ut som et retarda fjell med de felgene uten senk :(.

Kjempe smart å legge frem kondensatoren i bakruta. Vis tyvene at du har basskasse slik at de kan knuse rutene på bilen for å stjele alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...