Saltkjelen Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Går rykter om du bytter forsikringsselskap hver 6mnd øker du 10 %. Altså 20% i året om den teknikken funker . Det er riktig. Bytter du seks måneder etter hovedforfall kan neste selskap gi deg 10% økning i bonusen. Du kan derfor sjonglere frem og tilbake og tilsammen stige 20% i årlig bonus. Hvorvidt det lønner seg på sikt er en annen sak, men forsikringsselskapene følger med og "svartelister" mennesker som spekulerer i dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Det var det jeg sa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Det er riktig. Bytter du seks måneder etter hovedforfall kan neste selskap gi deg 10% økning i bonusen. Du kan derfor sjonglere frem og tilbake og tilsammen stige 20% i årlig bonus. Hvorvidt det lønner seg på sikt er en annen sak, men forsikringsselskapene følger med og "svartelister" mennesker som spekulerer i dette. å? er det lovstridig å bruke den taktikken? Tror det skal gå greit å starte med for eksempel DNB, bytte til Sparebank1 etter 6mnd, bytte til IF etter 1 år, og bytte tilbake til DNB etter 1,5 år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 https://www.google.no/url?sa=t&source=web&rct=j&ei=P6D_UrX8CYL8ywOKoYHgDA&url=http://www.kroppskunstmotkreft.no/&cd=1&ved=0CCsQFjAA&usg=AFQjCNGBmeXQkAOgLg0_uTSFYhHK_W86AQ&sig2=5e9BX3laWDD1mmMxLMSiqA Da har jeg gjort mitt i dag, godt å bidra til en god sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 https://www.google.no/url?sa=t&source=web&rct=j&ei=P6D_UrX8CYL8ywOKoYHgDA&url=http://www.kroppskunstmotkreft.no/&cd=1&ved=0CCsQFjAA&usg=AFQjCNGBmeXQkAOgLg0_uTSFYhHK_W86AQ&sig2=5e9BX3laWDD1mmMxLMSiqA Da har jeg gjort mitt i dag, godt å bidra til en god sak Du ser min datter i denne artikkelen. Bilde 2, lyst hår og står i bakgrunnen. Hun er tattovør. http://www.ta.no/nyheter/article7172510.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 I´m in om jeg får bilen på veien! Overskyet imorgen, og sol på mandag..hmm... håper det holder seg tørt imorgen as... Det er riktig. Bytter du seks måneder etter hovedforfall kan neste selskap gi deg 10% økning i bonusen. Du kan derfor sjonglere frem og tilbake og tilsammen stige 20% i årlig bonus. Hvorvidt det lønner seg på sikt er en annen sak, men forsikringsselskapene følger med og "svartelister" mennesker som spekulerer i dette. Nei hvorfor skal de svarteliste slike folk? Det er fullt lovlig å gjøre, det ergo er det INGEN selskaper som svartelister deg... har gjort dette flere ganger og har gode avtaler fremdeles... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Det er riktig. Bytter du seks måneder etter hovedforfall kan neste selskap gi deg 10% økning i bonusen. Du kan derfor sjonglere frem og tilbake og tilsammen stige 20% i årlig bonus. Hvorvidt det lønner seg på sikt er en annen sak, men forsikringsselskapene følger med og "svartelister" mennesker som spekulerer i dette. Dummeste jeg har hørt. Kjenner x-antall innenfor forsikringsbransjen, og det er ikke slik at man blir "svartelistet" på noen som helst måte. Jeg gjorde dette selv, og fikk raskt 70% bonus. Ble til og med rådet til å gjøre dette av en helt tilfeldig rådgiver jeg snakket med over tlf. en gang. Diiesel, wicky124 og Kattlikzm reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Snakker om forsikring, noen som vet om det er mulig å få rabbatter som yrkessjåfør? Hørte en kompis nevne det en gang, men sjekka det aldri opp. Drosjesjåfør med kjøreseddel forøvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Du kan begynne på opptil 50% om du kan dokumentere at du har kjørt skadefritt i opptil tre år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 å? er det lovstridig å bruke den taktikken? Tror det skal gå greit å starte med for eksempel DNB, bytte til Sparebank1 etter 6mnd, bytte til IF etter 1 år, og bytte tilbake til DNB etter 1,5 år? Nei, det er naturligvis ikke lovstridig. Hadde det vært det hadde ikke muligheten vært der. Det går naturligvis helt fint å bytte så mye du vil, men man får nok ikke den beste dealen om man switcher titt og ofte, enn man ville fått som trofast i lengre perioder i et gitt selskap. Så får man jo selv ta en vurdering om hvilken av løsningene som gjør deg fornøyd og hvilken deal du er tilfreds med. Dummeste jeg har hørt. Kjenner x-antall innenfor forsikringsbransjen, og det er ikke slik at man blir "svartelistet" på noen som helst måte. Jeg gjorde dette selv, og fikk raskt 70% bonus. Ble til og med rådet til å gjøre dette av en helt tilfeldig rådgiver jeg snakket med over tlf. en gang. Om dette er det dummeste du har hørt har du ikke hørt mye dumt. Man blir naturligvis ikke svartelistet i den forstand, derav tegnbruken, men at du vil få en liten notis på deg om at du er en bytter får man. Mulig dine bekjente i forsikringsbransjen ikke gjør dette og det er helt sikkert individuelt fra selskap til selskap og kundebehandler til kundebehandler. Når det er sagt har jeg ingenting i mot å bytte hver sjette måned (og har selv gjort det). Kattlikzm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Nei, det er naturligvis ikke lovstridig. Hadde det vært det hadde ikke muligheten vært der. Det går naturligvis helt fint å bytte så mye du vil, men man får nok ikke den beste dealen om man switcher titt og ofte, enn man ville fått som trofast i lengre perioder i et gitt selskap. Så får man jo selv ta en vurdering om hvilken av løsningene som gjør deg fornøyd og hvilken deal du er tilfreds med. Om dette er det dummeste du har hørt har du ikke hørt mye dumt. Man blir naturligvis ikke svartelistet i den forstand, derav tegnbruken, men at du vil få en liten notis på deg om at du er en bytter får man. Mulig dine bekjente i forsikringsbransjen ikke gjør dette og det er helt sikkert individuelt fra selskap til selskap og kundebehandler til kundebehandler. Når det er sagt har jeg ingenting i mot å bytte hver sjette måned (og har selv gjort det). Det er svært sjeldent at man får et bra tilbud som trofast kunde i et selskap. Som oftest får man bedre pris når man bytter til et annet selskap. Ja, derav min tegnbruk også... Hvilket selskap er det som praktiserer å sette en liten notis på deg, da? Det er jeg spent på å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Du ser min datter i denne artikkelen. Bilde 2, lyst hår og står i bakgrunnen. Hun er tattovør. http://www.ta.no/nyheter/article7172510.ece Ikke den verste fisken jeg har sett det der. RS-Heggem og knoskar reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Dummeste jeg har hørt. Kjenner x-antall innenfor forsikringsbransjen, og det er ikke slik at man blir "svartelistet" på noen som helst måte. Jeg gjorde dette selv, og fikk raskt 70% bonus. Ble til og med rådet til å gjøre dette av en helt tilfeldig rådgiver jeg snakket med over tlf. en gang. Får jeg forresten spørre hvordan man øker etter 70% bonus? Er det noen strategi der og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 1årsdag i heimen her idag. Kjekt når besøket kommer, enda kjekkere når dem går :-) Sent from my iPad using Tapatalk HD wicky124, M|Fjeld og Skårholen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Får jeg forresten spørre hvordan man øker etter 70% bonus? Er det noen strategi der og? Ikke som jeg vet/har forhørt meg om. Noen selskaper praktiserer at man kjører tre skadefrie år på 70% bonus før man stiger til 75%. Hvis man da f.eks har kjørt tre skadefrie år i et selskap som praktiserer fem år, så kan man bytte til et som praktiserer tre år, for så å automatisk stige til 75%. Kattlikzm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg