Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Da var man offisielt medlem i BMW Car Club Norway :cool: Fikk medlemskap av dama til jul men først i går fikk jeg tilsendt medlemskort, Farhfreude osv så det går ikke sånn veldig unna i BMWCCN leieren :P

attachicon.gifimage.jpg

Tror jeg svarte henne på mail,at vi hadde endel andre ting å ta tak i rundt jul og frem til starten av februar..:) Men nå er medlemsregister på plass og ser ut til å funke,så nå satser vi på at ting går litt raskere. Vi prøver vertfall å svare/ordne opp så raskt jeg klarer…;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg svarte henne på mail,at vi hadde endel andre ting å ta tak i rundt jul og frem til starten av februar..:) Men nå er medlemsregister på plass og ser ut til å funke,så nå satser vi på at ting går litt raskere. Vi prøver vertfall å svare/ordne opp så raskt jeg klarer…;)

Ja jeg klager overhode ikke, fikk jo julegave to ganger jeg :) Først til jul og nå i går 8)

Skal handle litt skiltplater og småtteri i nettbutikken også snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva med å handle bimmers skiltplater istede? :)

 

 

 

Jeg tenkte nesten det samme.

Dæven... så stygg.

 

 

bimmersplatene er jo verdens trausteste plater, tilogmed den lokale kia forhandleren har jo lagt mere arbeid ned i sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke så mye om BMWCCN sine skiltplater, synes igrunn de er litt for jålete, likevel er det de som får plass på mine biler. :)

BMW car club Norway forstår alle hva er, bimmers.no forstår kun bilinteresserte nordmenn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...