Gjest Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 dæven, originale hartge felger er dyre må nok gå for replika hvis jeg handler felger til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Skal gjøre slik med A4´n, så slipper jeg å se lakkproblemene.. RS-Heggem reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 At Audi slipper lakken er vel noe ganske mange vet, så møller må være full i drit. Det er også gjenganger med sinkslipp og lakkslipp i div salgsannonser. Hehehe. Har det på døren min og han jeg møtte for diagnose hadde lik A6, bare Avant. Han også hadde samme greiene, på de samme stedene. Forøvrig min far sin også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 KJÆRE VENE! Skandalen er et faktum! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 dæven, originale hartge felger er dyre må nok gå for replika hvis jeg handler felger til sommeren. Du må vel ikke gjøre annet enn å spørre far din. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 KJÆRE VENE! Skandalen er et faktum! Denne annonsen lå ute til 50 000 blanke kroner de første dagene, så redusert til 40, så 30 og nå 25 000kr http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=46728662&searchQuery=flappy+bird Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 http://open.spotify.com/track/28my1kgdiFHaYtFjYrUP4TEveryone Wants a BMW Fantastisk musikk Kattlikzm og torbfer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Denne annonsen lå ute til 50 000 blanke kroner de første dagene, så redusert til 40, så 30 og nå 25 000kr http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=46728662&searchQuery=flappy+bird Håper virkelig ikke det finnes en sjel som har kjøpt et produkt for å få dette ræva spillet. På eBay har de samme problem som på finn, men de har begynt å slette alle annonser som har Flappy Bird som tittel der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Du må vel ikke gjøre annet enn å spørre far din. alle utgiftene går på meg felger også, må nok jobbe ekstra timer for å kjøpe 19 tommere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 19" er alt for lite, på F10 er det 21" som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 At Audi slipper lakken er vel noe ganske mange vet, så møller må være full i drit. Det er også gjenganger med sinkslipp og lakkslipp i div salgsannonser. Hehehe. Har det på døren min og han jeg møtte for diagnose hadde lik A6, bare Avant. Han også hadde samme greiene, på de samme stedene. Forøvrig min far sin også. Har også hørt om Audi sine lakkproblemer og har erfart det selv på min A6. Hvis Audi bare hadde begynnt å bygge biler av god kvalitet så hadde det vært allrighte biler, for de ser bra ut og har mange interessante modeller. Prøvekjørte 2012 A6 3,0 TDI som jeg synes var en lekker bil som kjørte overraskende bra, men får bare ikke riktig kvalitetsintrykk av interiøret. Det ser bra ut men det er når du begynner å trykke på knapper og kjenne på materialene at du merker F10 er en klasse opp i kvalitet, er er MB W212 også dårlig. Dårlig støyisolert var den også, 20" på lavprofil har sikkert litt av skylden for det men likevel. Kjørte ut på motorveien og satt å kikka meg rundt i bilen for å se om det var ett vindu eller en takluke som ikke var lukket ordentlig.... Og hva er det med Audi og VAG biler og den lysende motorlampa.....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 21"... Hvor mye ville et dekksett kostet til den dimensjonen? Lever fortsatt i tro om at 19" er svært og 18" er stort. At jeg fyller 30 i år merkes ved små ting som dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 21" er såpass "vanlig" at prisene ikke er avskrekkende, men sammenligner du med 16" er de naturligvis et par tre hakk dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 21" er såpass "vanlig" at prisene ikke er avskrekkende, men sammenligner du med 16" er de naturligvis et par tre hakk dyrere. Okey. Aldri falt meg inn å sjekke pris på sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg