Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

At Audi slipper lakken er vel noe ganske mange vet, så møller må være full i drit. Det er også gjenganger med sinkslipp og lakkslipp i div salgsannonser. Hehehe. Har det på døren min og han jeg møtte for diagnose hadde lik A6, bare Avant. Han også hadde samme greiene, på de samme stedene. Forøvrig min far sin også. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne annonsen lå ute til 50 000 blanke kroner de første dagene, så redusert til 40, så 30 og nå 25 000kr :P

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=46728662&searchQuery=flappy+bird

Håper virkelig ikke det finnes en sjel som har kjøpt et produkt for å få dette ræva spillet. På eBay har de samme problem som på finn, men de har begynt å slette alle annonser som har Flappy Bird som tittel der! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må vel ikke gjøre annet enn å spørre far din. 

alle utgiftene går på meg :P felger også, må nok jobbe ekstra timer for å kjøpe 19 tommere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Audi slipper lakken er vel noe ganske mange vet, så møller må være full i drit. Det er også gjenganger med sinkslipp og lakkslipp i div salgsannonser. Hehehe. Har det på døren min og han jeg møtte for diagnose hadde lik A6, bare Avant. Han også hadde samme greiene, på de samme stedene. Forøvrig min far sin også. :P

Har også hørt om Audi sine lakkproblemer og har erfart det selv på min A6. Hvis Audi bare hadde begynnt å bygge biler av god kvalitet så hadde det vært allrighte biler, for de ser bra ut og har mange interessante modeller. Prøvekjørte 2012 A6 3,0 TDI som jeg synes var en lekker bil som kjørte overraskende bra, men får bare ikke riktig kvalitetsintrykk av interiøret. Det ser bra ut men det er når du begynner å trykke på knapper og kjenne på materialene at du merker F10 er en klasse opp i kvalitet, er er MB W212 også dårlig. Dårlig støyisolert var den også, 20" på lavprofil har sikkert litt av skylden for det men likevel. Kjørte ut på motorveien og satt å kikka meg rundt i bilen for å se om det var ett vindu eller en takluke som ikke var lukket ordentlig....

Og hva er det med Audi og VAG biler og den lysende motorlampa.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...