Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

har ikke tvil om at det skal skje, ber om at jeg ikke mister lappen når jeg blir tatt. 

 

aldri hatt det så gøy som de siste dagene.

 

Krysser fingrene for at det skjer snart - gjerne litt ubetinget fengsel med det samme.

 

så grisekjører ikke jeg i nabolag heller, kjører sjeldent mer enn 30km/t over grensa og de gangene jeg ligger over 80 er når jeg kjører på E6, og der er ikke noen barn å meie ned. 

 

grensen for å miste lappen er 26km/t over fartsgrensa på veier der det er 70 sone eller over, holder meg alltid under den grensa. og i soner under 70 holder jeg meg til fartsgrensen. 

 

Men når du ligger i 190, så skjer det på Fenstad. Argumentet da, var at du IKKE gjorde det på E6, og derfor var det trygt. Og så var det jo mørkt da, og da er det i hvert fall trygt.

Og når du snakker om når lappen ryker, og hvordan du kjører, så er alt bare tull. Og det vet du.

 

har ikke vært i nærheten av 130km engang, bare bykjøring hele idag, og dagen før. E6 mot gardermoen pleier å være veldig tomt utøver 6-7 tiden :P er oftest da jeg drar ut og møter venner ved kløfta området, men ellers så følger fartgrensene nesten til punkt å prikke, legg merke til nesten, har noen øyeblikk der jeg klikker på biler som ligger minst 10km under grensa, og det er da jeg gir på skikkelig. 

 

Slik som på Fenstad? Du sa jo at det ikke var noen biler der i det hele tatt, bare skog. Men du så dem kanskje ikke, siden det var mørkt?

 

det har blitt tradisjon her inne, uansett hva jeg skriver så får jeg flere kommentarer slengt etter meg :) du skjønner alle her inne er skikkelig borgere, de følger fartsgrenser til punkt og prikke, de blinker og er snille sjåfører som ikke gjør noe galt. Tør jeg å påstå at de som ligger over fartsgrensa er oftest de som følger mer med i trafikken? 

 

1. Du skryter av å kjøre som en idiot, noe som setter oss alle i fare. Så det er kanskje ikke så rart at folk slenger kommentarer etter deg. Det er forskjell på å ligge 15 km over fartsgrensa på motorveien, og å kjøre som en idiot. Spesielt når man først skryter av det, og så ljuger om det.

2. Jeg tror ikke du skal påstå noe som helst. Jeg regner med du er knapt forbi puberteten og tror du er verdensmester, men jeg kan si umiddelbart at du er veldig langt unna å være en opplyst nok mann til å komme med slike påstander.

 

Jeg håper virkelig du troller - for ingen kan være så uintelligent som du fremstiller deg selv til å være.

ganske sikker på at det er 96

 

Nei, det er 106.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk det i julegave av dama for et par år siden. Kjører ei rute på Romerike med egen risiko for lappen - litt bakveier fra Plantasjen på Skjetten og opp til Skedsmokorset, og så ned igjen på motorveien.

 

Jeg kjørte Lambo'en, og jeg var i hvert fall ikke imponert. Men nå kjørte jeg jo MX-turbo i den tiden, så jeg var vant til å sitte lavt. Og har i tillegg kompiser med MX som kjører i fra Lambo'en, og da er ikke aksellerasjonen så mye å feire.

 

Anbefaler å kjøre Ferrarien om du skal teste det, men det er ikke skikkelig rått på samme måte som det ville vært på bane. Lambo'en er som en Audi med litt mer guffe.

 

Det skal sies at Groupon (som hun kjøpte det gjennom) gir deg halve prisen om du kjøper til rett tid. Ingen betaler vel fullpris for det..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nettop...man kjører sinsenkrysset til storo i rushen og tilbake... nesten billigere å dra til england og kjøre alle de på bane istedet...

 

Greit å diffrensiere mellom hva du tror og hva du vet. For nå snakker du tøv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det nytt panser på Passaten, samt reparasjon av de andre utsatte stedene (falser bak baklykter) og inni en av bakdørene. Hvis det ikke lot seg reparere blir det ny bakluke og dør også. Fint å få unna det mens garantien lever :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke betalt en krone for det jeg, så anser det ikke som noe problem. Kunne kjøpt en e61 og slitt med rust på bakluke, utett bakluke, utett panoramatak, defekt nivåreguleringsbelger også videre. Vet ikke om det er bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...