Tom K Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Leste på et annet forum, der var det en som hadde svart " Man im from Africa too, i know this kind of scam, hustle somone else bro," svaret han fikk var "sorry man, will do that"
-Roger- Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 @Roger: Ville bare latt den gå jeg. Ta helg Jaja, jeg sendte han et svar jeg! Hello Car is in perfect condition and I have owned it since new. My best price is 64 000 Euro! It is a bit tricky when you have no chance to come look at the car and make the payment face to face! anyway I am going on vacation to USA for 5-6 weeks from tomorrow. Here is my suggestion to what we do! I will park the car at FLESLAND AIRPORT (BERGEN) I will use parking lot nr 14 (Longest away but free of charge) I will leave the keys in a public safe and email you which safe and code! When you or the shipping company arrive, just change the keys for the money! (Cash or Bank draft) Your choice! But maybe best with a bank draft if a shipping company is hired! Please give me an answer if this sounds ok for you? Rgds Roger
noekult Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 @Roger: Ville bare latt den gå jeg. Ta helg Jaja, jeg sendte han et svar jeg! Hello Car is in perfect condition and I have owned it since new. My best price is 64 000 Euro! It is a bit tricky when you have no chance to come look at the car and make the payment face to face! anyway I am going on vacation to USA for 5-6 weeks from tomorrow. Here is my suggestion to what we do! I will park the car at FLESLAND AIRPORT (BERGEN) I will use parking lot nr 14 (Longest away but free of charge) I will leave the keys in a public safe and email you which safe and code! When you or the shipping company arrive, just change the keys for the money! (Cash or Bank draft) Your choice! But maybe best with a bank draft if a shipping company is hired! Please give me an answer if this sounds ok for you? Rgds Roger Hvor er gi-en-klem-smileyen?
Tom K Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Lurer på hvor mange disse gutta klarer å lure på et år, det er sikkert millioner av kroner de hanker inn på lettlurte folk.
noekult Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Lurer på hvor mange disse gutta klarer å lure på et år, det er sikkert millioner av kroner de hanker inn på lettlurte folk. Ikke lite penger nei. Kjenner bekjente av bekjente som har gitt bort hundretusener i håp om fantasigevinster. Det finnes mange naive eldre folk der ute som disse rasshøla utnytter. Skulle blitt skutt på testiklene hele gjengen og ble forlatt til å blø i hjel.
flobben Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 har ikke akkurat Audi kommet med femsylindre og turbo, skal se om jeg klarer å finne noe info her. edit: jo det stemmer http://www.dinside.no/805646/her-kommer-audi-tt-rs Det var sannelig godt at jeg skrev "såvidt jeg vet" for der tok jeg helt feil. Brukes denne motoren i andre modeller også? Jeg fikk forøvrig et temmelig godt forhold til en av Audi´s mer alminnelige 5 sylindrede motorer etter en helt fantastisk roadtrip Denver-Yellowstone-Denver for noen år siden. Turen som var på ca. 2000 Km ble gjennomført i en Audi 90 Quattro 20v. Den femsylindrede motoren i denne bilen var på 2309 cm3 og ytet 170 HK ved 6000 rpm og 220 Nm ved 4500 rpm. 0-100 Km/t klarte den på rundt 8,5 sekunder og topphastigheten var i området rundt 225 Km/t. derfor jeg skrev at "har ikke akkurat", vag kommer jo med nye motorer hele tiden..... og fortiden veldig mange spennende.... 1.2tsi, 1.4tsi osv.... håper bmw kommer med noe tilsvarende på f30/f31 da kan det virkelig være aktuelt. Nå vurderer jeg faktisk en volvo v60 1.6 turbo med 180 hk og 240 nm.....det må jo funke veldig godt.
-Roger- Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 @Roger: Ville bare latt den gå jeg. Ta helg Jaja, jeg sendte han et svar jeg! Hello Car is in perfect condition and I have owned it since new. My best price is 64 000 Euro! It is a bit tricky when you have no chance to come look at the car and make the payment face to face! anyway I am going on vacation to USA for 5-6 weeks from tomorrow. Here is my suggestion to what we do! I will park the car at FLESLAND AIRPORT (BERGEN) I will use parking lot nr 14 (Longest away but free of charge) I will leave the keys in a public safe and email you which safe and code! When you or the shipping company arrive, just change the keys for the money! (Cash or Bank draft) Your choice! But maybe best with a bank draft if a shipping company is hired! Please give me an answer if this sounds ok for you? Rgds Roger Hmm... Fikk dette svaret tilbake! Well roger,unfortunately i might not go with your suggestion as i don't think it will work....i am paying alot of money and i am not planning to risk it like that.I'm satisfied with the condition and price i am glad to know that the car is in good mechanical condition,and i hope you can seal up this transaction with 100% honesty and sincerity,I will be very glad to make the payment asap through my PayPal account,i have been burnt via cheque and bank transfer before moreover i am currently offshore and I won't obviously be able to make it to my bank to make bank wires across to you because i'm a key Engineer on the platform here.I will be paying the PayPal charges from my account aswell.I will be paying directly into your PayPal account without any delay, and i hope you have a PayPal account,just send me the email address to send it to,which is the email address you use for it or you can send me a paypal money request, so once i receive the details i will go ahead with the payment.Cheers Gary Og så fikk jeg dette svaret.. Hey roger,on the second thought.are you married? do you have a brother or sister that can handle the transaction for you in person...let me know more please..cheers mate
Erik89 Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Om jeg tar ut tåkelysene, går det greit gjennom kontroll hos vegvesenet? Istedetfor å teipe over dem og sette de på igjen da må du ha teip over de! vis de ikke fungererHehe der godkjenner de jo alt mulig edit: Prøver å ta av lamineX folien på lyktene, det sitter godt ja!
-Roger- Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Ang avtalen min med Gary Komb, så skjer det ting Fikk 2 mail av han nå og det er faktisk litt skremmende hvor "seriøse" og riktige mailene hans kan virke! Hvis man ikke er oppmerksom så skjønner jeg at det blir lurt en del folk av slike svindlere! Denne mailen mottok jeg fra betalingsgaranti@payex.com Kjære Trygve Hagness Du har avtalt pris for varen din med gary kolm, som ønsker å bruke FINN Betalingsgaranti for gjennomføringen av betalingen. FINN Betalingsgaranti er en nøytral tredjepart som mottar betalingen fra kjøper og venter med å betale selger til varen er bekreftet levert. Klikk på linken under og følg instruksene videre. Gå til FINN Betalingsgaranti https://escrow.payex.com/default.aspx?t ... cf7ae962a8 NB! Denne e-posten er personlig. Det er avgjørende for tjenestens sikkerhet at du ikke videresender den til noen andre! Se annonsen: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=28820001 Escrow transaksjonsID: 10126359 Med vennlig hilsen PayEx Betalingsgaranti Hehe, Annonsen som denne mailen opprinnelig er sendt ut til er jo en Ford S-Max som selges av en Trygve Hagness Så i siste mailen jeg mottok så skjønner man jo hva han er ute etter! Han skal rett og slett ha 4780 Euro til "shippingselskapet" som skal hente bilen! Hello roger, i just got an email from the shipping company.i have been given 100% assurance that the car will be picked up at your door step and it will be deliver to my house successfully without any problem and they will help me do any documentation and registration required.I really believe in this shipping company because i have been transacting with them for the past six years and they have never disappoint me,however there is a little complication right now,the shipping company said they don't accept payment via PayPal and Bank Transfer anymore due to the fraudulent practices that reigns on internet,however they only accept payment via Western Union Money Transfer ,meanwhile you remember i said in my previous mail that I'm presently on sea sailing while i will not be able to pay to the shipping company via Western Union Money Transfer.Sequel to this,I have decided to make the payment of the shipping company in addition to your payment so that you can make the payment your self and send them the Western Union Money Transfer information's.I will be very glad to send the commission fee with the agreed amount of the Auto when making the payment through PayEx .You will need to help me send the total amount of 4780Euro to the shipping company tommorow morning so that they can come over to finish the transaction and the whole money appears in your account.... you will also be needing some money to get the money wired to my agent through Western Union Money Transfer..To make it explicit enough, find below the analysis of the required money including all the relevant charges. Car: 64,000 Euro Commission to Shipping Agent: 4780Euro Western Union Charges: 105Euro Total : 68,885.00Euro I want you to know that you will have to send the sum of Euro 4,780.00€ to the shipping company for them to come for the pick-up of the Auto at your door step,and make neccesary documentation,immediately you.immediately i will ask payEX to release your money and clear it to you account. I hope you understand,and i shall contact you once the payment is made. Await your reply soon. Thank you very much Gary. Han vet jo ikke hvilken bil jeg selger engang sikkert! Første henvendelse jeg fikk av ham var på sms der han skrev at all kontakt måtte foregå på Mail pga jobbsituasjon eller lignende! Jeg sendte han jo mail men nevnte ikke (med hensikt) hvilken bil jeg har til salgs! ER fristende å holde frem med ett eller annet bullshit som opptar tiden hans og helt sikkert får han til å tro at han skal bli rikere på meg!
BMW-Coupe Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 Denne må du dra lenger Roger! Spennende lesing, hehe. Utrolig hvor flinke de svindlerene egentlig er...skremmende egentlig.
Fredrik Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Denne må du dra lenger Roger! Spennende lesing, hehe.Utrolig hvor flinke de svindlerene egentlig er...skremmende egentlig. Noen andre har kjørt disse gutta til veggs så det holder... http://www.ebolamonkeyman.com/
Jokkke Skrevet Juni 5, 2011 Skrevet Juni 5, 2011 Haha, ler meg ihjel ! Broderen fikk denne mailen da han skulle selge bilen, men vi tok bare kontakt med finn.no om det, etter de første setningene luktet det svindel hefra til månen.
Anbefalte innlegg