Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke kom til stovner...vi er gale...knivstikker deg om du står på feil plass..

 

Bor forresten i Lillestrøm nå... :)

det verste er at jeg ikke tviler på det du sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stovner var belastet med mye narkotika og vold på 80 og 90 tallet..så fikk vi vår egen politistasjon...nå er det mye roligere forhold der...Dog var alle barneranerne (som herjet i Oslo ifjor høst) fra stovner...

 

Husk...ikke stirr inn i andres biler når du kjører...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stovner var belastet med mye narkotika og vold på 80 og 90 tallet..så fikk vi vår egen politistasjon...nå er det mye roligere forhold der...Dog var alle barneranerne (som herjet i Oslo ifjor høst) fra stovner...

 

Husk...ikke stirr inn i andres biler når du kjører...

de prøvde å rane en kompis av meg på tbanen, han er 190, og fire små unger prøvde å rane han :P Han banket 3 av dem og den siste tok han med på politistasjonen xD 

 

Bor 4 stasjoner unna stovner men jeg har faktisk aldri vært der, har bare kjørt forbi :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er like greit...kjør forbi stovner...ikke kom til mitt område uanmeldt...haha :P

 

Men nå gikk bi over til chat her og det er ikke lov...

 

Jeg lurer på når prisene i Norge på dyre luksusbiler vil bli påvirket av de nye importreglene? Maserati tl 350 og Bentley GT til 600 må jo være billig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det, kanskje litt, mtp at folk flest ikke vet det, og går kun utifra finn.no for å finne "markedspriser".

De som vet om de nye billige prisene for import, ser gevinsten ved å importere og gjør sikkert det heller selv.

Blir nok heller til at importørene tjener mer. Men, det kan også føre til fler tilbydere, eller at allerede eksisterende import-selskaper begynner å ta inn flere luksusbiler, som vil føre til økt konkurranse og dermed lavere pris. Men den utviklingen tar nok en stund før det evt. skjer. ..

 

 

Jeg vil bli ferdig med studie nå, få feit jobbn nå med en feit lønn slik at jeg kan kjøpe meg feit bil! (feit feit feit) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wicky, hvor på stovner bor du? tenker å råne utenfor huset/leiligheten din :D

Tar nok ikke lange stunda før du får ett opprånt tryne da.. :)

Men uansett, et troll kan være morsomt det, men du drar det for langt/skeivt. Har ikke hørt noe serriøst fra deg. Er morsomt når guruene kødder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 years a slave? -  forbred deg på en "sterk" film. Med sterk mener jeg at den vekker en del følelser samt er den detaljert og brutalt ærlig, men bra er en! enjoy!

 

sloth.jpg

 

Nytern reporting in! Det var en sterk film ja, kanskje ikke den rette filmen attåt taco og generell lørdagskos. Sjelden hatt så lyst til å hoppe inn i TV'en og take care of business.

Uansett, om noe burde den være en vekker for alle. Ikke bare vesten. Tenk at det kun skulle gå noen generasjoner før den samme store nasjonen som tillot dette tillater seg å leke verdenspoliti. Vi er alle mennesker, vi stiller alle likt. Uavhengig av etnesitet, rang og kjønn. Det er en like stor synd å være ignorant som det er å være overgriper i en eller annen form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...