Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis du ikke har med førerkort er det 1500,- i bot, samme er det med vognkort

Er du heldig slepper du unna med advarsel

skal jeg være glad for at jeg fikk 500kr eller skal jeg vente på enda en regning fra politistaten norge? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg har vært heldig, men aldri fått bot for noe i Oslo, har blitt stoppet for både tåkelys, manglende førerkort, blitt ransaka, fartsovertredelse, lysfeil, rutinekontroll etc. Og jeg er shcvart i tillegg. Hvis man er vanskelig eller frekk da ber du om det, selv har jeg alltid vært medgjørlig overfor politiet når jeg blir stoppet. Det betyr ikke at man skal sitte som en nikkedukke, men at man er avslappet og har en vanlig samtale, husk at politiet er vanlige mennesker, som bare gjør jobben sin. :) Meeen det hender man møter på den ene jævelen som absolutt skal være vrang om absolutt alt  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg har vært heldig, men aldri fått bot for noe i Oslo, har blitt stoppet for både tåkelys, manglende førerkort, blitt ransaka, fartsovertredelse, lysfeil, rutinekontroll etc. Hvis man er vanskelig eller frekk da ber du om det, selv har jeg alltid vært medgjørlig overfor politiet når jeg blir stoppet. Det betyr ikke at man skal sitte som en nikkedukke, men at man er avslappet og har en vanlig samtale, husk at politiet er vanlige mennesker, som bare gjør jobben sin. :)

jeg var ikke frekk eller noe, men jeg så ut som den største bomsen xD hadde på meg singlet og shorts og masse hår under armene i tillegg til fult skjegg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var ikke frekk eller noe, men jeg så ut som den største bomsen xD hadde på meg singlet og shorts og masse hår under armene i tillegg til fult skjegg :P

Har vel ikke noe å si det..de driter vel i om du ser ut som en boms, enten så klarer du å forklare deg og har pokerface, eller så sitter man nervøs, pisser i buksa si og sier ting feil og får bot, eller så har de bestemt at du skal få bot uansett for å håndheve loven   :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg har vært heldig, men aldri fått bot for noe i Oslo, har blitt stoppet for både tåkelys, manglende førerkort, blitt ransaka, fartsovertredelse, lysfeil, rutinekontroll etc. Og jeg er shcvart i tillegg. Hvis man er vanskelig eller frekk da ber du om det, selv har jeg alltid vært medgjørlig overfor politiet når jeg blir stoppet. Det betyr ikke at man skal sitte som en nikkedukke, men at man er avslappet og har en vanlig samtale, husk at politiet er vanlige mennesker, som bare gjør jobben sin. :) Meeen det hender man møter på den ene jævelen som absolutt skal være vrang om absolutt alt :)

Helt enig. Gjelder å være chill og grei, så tar det max 5 min og en advarsel :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren til en kompis av meg er snut, han har fortalt alle de jævla regla

du får ikke forelegg når du er i din "prøvetid"

Er du heldig og er grei får du en advarsel, bruk av spredere og park om kvelden er 2500,-

1500,- hvis du mangler førerkort eller vognkort under prøvetidsperioden

Er du ferdig i prøveperioden altså hvis du har hatt førerkort i to år får man et forelegg som nevnt over.

Prøvetia er mye strengere enn hva folk trur

Peace out.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...