Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var du på ølfestivalen i helgen eller jordfræsar? Jaja, nå er ihvertfall bag og sekk pakket. 1 uke i grønne klær og skog venter.

Skrevet
Konserter all night long på BBC HD i kveld. Nå begynte akkurat The Who (who who who-let the dogs out?)

Reprise fra igår :-) På BBC Knowledge(?) nå går det også konserter; Radio 1 ett-eller-annet!

Skrevet
":2w179q1b]
Nye 1-serie er 10x finere enn den småstygge gamle:

http://www.bmwblog.com/2011/06/05/world ... more-60563

Au da... Denne krever tilvenning... Hva skjer med baklyktene fra nyeste Polo?

Får håpe coupeen blir bedre, selv om sikkert frontlyktene blir de samme. Håper for guds skyld nyeste 3-serien blir bedre enn denne.

å fy da #-o det der er lett den styggeste BMWn som er laga, noe av det styggeste jeg har sett fra bilindustri i det hele tatt, en skam for BMW.

Skrevet

Forresten så forhandlet/solgte jeg og en kamerat Parasound (+ div. Hi-End) på begynnelsen av -90 tallet. Fantastiske produkter, anbefales.

Skrevet
Forresten så forhandlet/solgte jeg og en kamerat Parasound (+ div. Hi-End) på begynnelsen av -90 tallet. Fantastiske produkter, anbefales.

Ja jeg har til gode å høre noe negativt ennå... får sjå hva det blir til!

Skrevet
":2kzo6nxd]
Nye 1-serie er 10x finere enn den småstygge gamle:

http://www.bmwblog.com/2011/06/05/world ... more-60563

Får håpe coupeen blir bedre, selv om sikkert frontlyktene blir de samme. Håper for guds skyld nyeste 3-serien blir bedre enn denne.

Ser litt frem til å se denne IRL, for akkurat nå er jeg veldig skeptisk. Er noe steingærnt med vinklene mellom lyktene og grillen. :-k

Skrevet
":2koztz2f]

Ser litt frem til å se denne IRL, for akkurat nå er jeg veldig skeptisk. Er noe steingærnt med vinklene mellom lyktene og grillen. :-k

Jeg er helt enig.... det flate partiet mellom frontlyktene og nyrene er den største utfordringen med designet (i tillegg til frontlysenes størrelse). Man ser fenomenet tydelig på den røde bilen på dette bildet. Fronten fremstår som merkelig butt (litt "snuteaktig") på bildene, men det er selvfølgelig mulig at dette ser OK i virkeligheten.

bmw-1-series-urban-sport-02.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...