Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er nok sikkert litt mer jobb enn å bare ta løs glidelåsen.. :P Sprakk den da du tok opp og ned taket med oss den dagen? :P

 

Føler det er hundre år til sommern :(

 

Vil kjøre cab jo!

Nei, var en kompis som klarte å gjøre det...

 

Ja, var det jeg mente, er alltid litt mer jobb enn man antar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kryss fingrene for at du kan montere den uten å ta av cabben. Må du demontere hele røkla, så er det mye jobb.

Selv Wheeler Dealers-Edd brukte lang tid på å skifte cab på en MX - tør ikke tenke på åssen det er på en BMW :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det må være så chill! : En sommerdag, ferdig med siste eksamen og det er endelig sommerferie! Du går ut smilende og føler du veier 10kg lettere....

Du går ut, lukter og kjenner på friheten, og solen som varmer skinnet, gliset er på plass, elevene er utenfor. Du setter deg så inn i bilen og fyrer den opp.

Solbrillene på, soltaket på tilt, Park/tåke, 2 "uskyldige" smårus via gasspedalen til motoren og ut eksosrøra, vinduene ned, og cruise oslo`s gater med følelsen av Magi....

:love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kryss fingrene for at du kan montere den uten å ta av cabben. Må du demontere hele røkla, så er det mye jobb.

Selv Wheeler Dealers-Edd brukte lang tid på å skifte cab på en MX - tør ikke tenke på åssen det er på en BMW :)

Det er kun ruta jeg skal bytte, kalesjens mekanisme skal ikke rører engang :)

 

Sånn her har jeg kjøpt:

$(KGrHqNHJ!8E63SLg9tQBO16CnpSjg~~60_12.J

Det er glidelås rundt hele.

 

Apropos MX-5, den kalesjen er så latterlig enkel å operere i forhold til E30en, der det nesten må to personer til fordi man må brette inn stoffet manuelt (for å få den til å passe nedi bak) når den er halvveis tilbaketrukket. MX-5en er bare å løsne festene på og kaste bak, ferdig :P Tar ikke 5 sekunder engang, vs E30en som kan ta flere minutter for å få alt på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...