Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Da blir det ingen Alfa Gtv Spider til sommern...why? Jo fordi gamle mercecoupeen min er til salgs...og jeg skal ha den tilbake koste hva det koste vil :) Kan ikke tenke meg en finere sommerbil <3

 

64_1800231216_xl.jpg

64_513650610_xl.jpg

64_1678265260_xl.jpg

 

Denne skal aldri selges igjen...Aldri... uansett hvor fattig og blakk jeg blir så skal jeg beholde Henne <3 Benzeline is coming back <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig å skille mellom hva som er normalt og hva man faktisk har krav på. Det er ingen bedrift som kan fremme krav om kreditt dersom butikken (firmaet) ikke anser de som kredittverdige. Pantet i seg selv reguleres av panteloven, men det fremgår blant annet av forbrukerkjøpsloven § 38 at betaling skjer når selger krever det eller ved overlevering av varen. Walkabout har helt sikkert noe konstruktivt å komme med i forbindelse med panterett etc. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja masse gode svar. Bilen det gjelder er en Saab 900 turbo rundt 95, denne fikk verkstedregning på 30k. Og eier betalte ikke, det tok også tid før eier betalte en annen gang også. Og nå betaler ikke eier, snart gått et år også. Er en kamerat av meg som vil ha denne bilen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det ingen Alfa Gtv Spider til sommern...why? Jo fordi gamle mercecoupeen min er til salgs...og jeg skal ha den tilbake koste hva det koste vil :) Kan ikke tenke meg en finere sommerbil <3

 

64_1800231216_xl.jpg

64_513650610_xl.jpg

64_1678265260_xl.jpg

 

Denne skal aldri selges igjen...Aldri... uansett hvor fattig og blakk jeg blir så skal jeg beholde Henne <3 Benzeline is coming back <3

Hvor ligger denne skjønnheten til salgs? Tråler finn for eldre mercer og bmwer, men ikke denne typen da. Vil helst ha W124 eller E21, E30 og E28. Kan ikke fatte att denne har gått meg hus forbi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på en facebook side. Fikk pm på merceforumet om at denne var tilsalgs...hadde lagret nr til han jeg solgte den til så er i dialog om tilbake kjøp :) Litt fønni da... Når jeg solgte bilen var den kjørt 255tusen...I facebooklinken har han skrevet 244....jaujau.. :P

 

De bildene er fra da jeg eide bilen forresten.... Ny eier har senket den bak, lakkert grillen sort, og satt på hvite blinkers foran...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på en facebook side. Fikk pm på merceforumet om at denne var tilsalgs...hadde lagret nr til han jeg solgte den til så er i dialog om tilbake kjøp :) Litt fønni da... Når jeg solgte bilen var den kjørt 255tusen...I facebooklinken har han skrevet 244....jaujau.. :P

 

De bildene er fra da jeg eide bilen forresten.... Ny eier har senket den bak, lakkert grillen sort, og satt på hvite blinkers foran...

Den var jo perfekt fra før av. Noe sånn fattern skulle hatt, han sikler på 911 men han kommer bare til å kruse uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...