Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Sikker på den har navi? Alle e6x har skjerm originalt, men ikke alle har navi.

Ellers utgjør stor skjerm hele interiøret, men det er jo ikke verre enn å kjøpe en uten og deretter ettermonter CIC. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på den har navi? Alle e6x har skjerm originalt, men ikke alle har navi.

Ellers utgjør stor skjerm hele interiøret, men det er jo ikke verre enn å kjøpe en uten og deretter ettermonter CIC. :)

Står at den har ihvertfall. Enig at pro navi ser mye bedre ut.

Blir vel noen tusen i ombygging og.

Telefon er det vel og i pro navi ? Og hva må til ?

Men farge og alt er riktig på 530'en og ! Og den har pro navi og. Hmmm

Men 100k km er stor forskjell selv om den er veldig velholdt og jeg i utganspunktet bryr meg lite om høy km forutenom videre salg blir vanskeligere.

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Men den kobles opp mott skjermen ihvertfall. Tlf altså.

Er detfor 530'en er mest aktuell. Svart helskinn, store navi, carbon sort etc. Kun km som er minuset.

Men er sort delskinn i den andre. Men enig, skinn er litt must.

Og ikke minst er det comfort stoler i 530'en. !!!! Dag og natt kontra sport stolene.

Ellers a. Snart så det er prøvetur av skuta ? :)

For min del bytta jeg min mot mc lapp og penger. Motoren på den var total havarert så gadd ikke å fikse den :/

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stebror min han litt problem med e39'n sin. Etter han har stoppet bilen og tatt ut nøkklene klikker det helt for lysene i bilen. Parklys slår seg på, baklysene blinker, interiørlysene blinker osvosv. Noen som har en viss pieling hva som feiler den? :P

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Vet Ikkje om du har fått svar... Men, de er mest mulig lysmodulen på bilen som har gått.. Har bilen takluke?:P boksen ligger bak oppunder kickpanelet på høyre siden.. Bruker å komme vann i og så fryser de og blir ødelagt :P ganske kjent problem... Hadde de på vår sin rett før jul :)

Sent from my C6903 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...