Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, inngangsprisen til "enda en bil" er noe annet enn totalkostnaden...

 

Bare garasjeleie (12.000 per år), forsikring (ca. 8000 kr.) og årsavgift (3000) = ca. 23.000 kr. i året, ca. 2000 kr. per måned å ha CRXen før bensin og vedlikehold/slitedeler. Koster å ha bil nr. 2!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter å drømmer om framtidig prosjekt, hva slags motor vil kunne gjøre seg i en e28? er jo bare dag-drømming og for moro skyld, men si at jeg satser på 3-400hk :)  
m50b25 turbo er vel ganske godt utprøvd, men hva med en grom sugemotor? er s38b38 betydelig mye dyrere enn å bygge m50b25 turbo? 

hvordan liker e28 mer vekt foran? (er jo ikke bra i noen biler, men..) er det prøvd m60b40 motor med presse f eks ? :D  kjenner en som har det i en e36, den er potent :)

edit: kaaanskje ikke tulletråden var rette plassen å spørre, menmen   :whatever:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter å drømmer om framtidig prosjekt, hva slags motor vil kunne gjøre seg i en e28? er jo bare dag-drømming og for moro skyld, men si at jeg satser på 3-400hk :)  

m50b25 turbo er vel ganske godt utprøvd, men hva med en grom sugemotor? er s38b38 betydelig mye dyrere enn å bygge m50b25 turbo? 

hvordan liker e28 mer vekt foran? (er jo ikke bra i noen biler, men..) er det prøvd m60b40 motor med presse f eks ? :D  kjenner en som har det i en e36, den er potent :)

edit: kaaanskje ikke tulletråden var rette plassen å spørre, menmen   :whatever:

 

M30B28-35 og turbo. Skal være rimelig greit å dra ut 3-400hk, deletilgangen er stor og ingenting slår lyden av M30 i en E28. Det finnes drøssevis av E28 prosjekter her på forumet med masse krutt, så les gjennom et par tråder fra a til å så finner du fort ut hvordan folk har gjort ting og hvor stor suksess de har hatt med det. Forøvrig, pedi sin tråd er virkelig flott lesestoff om man liker e28!

 

Snakker om tv-serier. Steppa inn for en kar et par timer (6 timer er "et par timer" når man kjører drosje..) på jobb nå, med relativt lite å gjøre.. Så har nå begynt på Scrubs s01e01. Har virkelig savnet den serien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nesten en naturlig aspirert S38B38 bankende på turtallsperra er balsam for sjelen  ^_^  ^_^ Er vel kanskje det jeg hadde hatt lyst til å dytte nedi en bil.. Tenk så enkelt, ingen turbo eller noe slikt.. bare rein respons og god lyd!

 

 

En forumbruker her sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler alle som liker rock å høre på det ganske ukjente bandet "Of Mice and Men". Helt fantastisk. Akkurat kommet med et nytt album som drar de til nye høyder :)

Håper virkelig de finner veien til Norge en gang!

En av mine favorittlåter fra de: http://open.spotify.com/track/68mQv5RUC8yKiBQxlSl0I4

Æsj, kan ikke fordra pinglemetal aka metalcore.  :stupid: Har hørt at det er medlemmer fra Attack Attack, som igjen er det dårligste og minst profesjonelle bandet jeg har sett live :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter å drømmer om framtidig prosjekt, hva slags motor vil kunne gjøre seg i en e28? er jo bare dag-drømming og for moro skyld, men si at jeg satser på 3-400hk :)  

m50b25 turbo er vel ganske godt utprøvd, men hva med en grom sugemotor? er s38b38 betydelig mye dyrere enn å bygge m50b25 turbo? 

hvordan liker e28 mer vekt foran? (er jo ikke bra i noen biler, men..) er det prøvd m60b40 motor med presse f eks ? :D  kjenner en som har det i en e36, den er potent :)

edit: kaaanskje ikke tulletråden var rette plassen å spørre, menmen   :whatever:

 

M60b40 veier litt mer enn en s38, men har en kortere blokk og flytter mye av vekta bakover. Mer moment har den og, så dette er en motor jeg virkelig vil anbefale alle som skal trimme på budsjett. Koster ikke stort heller, knappe 3.000 betalte jeg for min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor beg kan taksere ei fele. ? Har ei fele laget i 1721.

Står antonio stradivarius cremonenfis faciebat anno 1721.

Eneste jeg vet er han som har laget den går for å være en av verdens beste intrument makere og at ting laget av han signeres med stradivarious.

Så og en fra 1713 gikk for 42000$ i 1993

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...