Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

20 min, så det var heldigvis ikke så galt denne gangen..

Da har vi byttet roller, Herman, jeg kjører nemlig golf idag! Pulsen er på topp i hver eneste sving, dritten veier jo ingenting og er myk som en svamp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som skjer på det bildet?? Har smeltet plast laget boble i huden?

Det dryppet litt smeltet plast på lillefingern som liten. Fikk "boblemerke" på fingern som ikke ble borte på maaange år.

Det har blitt et brannsår. Den kulen er huden hans med litt gul veske inni.

Igrunn en mega stor vann blemme på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så hyggelig! Hvor lenge er det mellom hver ferge? :P

 

Jeg er ganske sikkerpå at jeg har mye lavere hvilepuls når jeg kjører 7 serien kontra golfen :P haha! Lener meg bare tilbake og lar bilen cruise meg mellom destinasjonene ^^

 

 

merker samme selv med 7'rn, bare cruiser pent med den, gir meg liksom ingen grunn til å stresse,

 

 

 

nå ser det ut til at pc'n funker fint ivaffall, så fått sammen mediasenteret nå :)

 

ble jo greit :P

 

DSC_0320.jpg

 

så da har jeg alt av film og serier lett tilgjengelig til å se på, kan kople på hdmi kabel opp til 50"'rn om jeg vil,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pc og dyne går dårlig sammen, men jeg trenger vel ikke påpeke det. Burde iallefall ha en plate å sette den på.

Det var sinnsvakt varmt, overasket over at den tåler det.

Har du egen plate til laderen? Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

merker samme selv med 7'rn, bare cruiser pent med den, gir meg liksom ingen grunn til å stresse,

 

 

 

nå ser det ut til at pc'n funker fint ivaffall, så fått sammen mediasenteret nå :)

 

ble jo greit :P

 

DSC_0320.jpg

 

så da har jeg alt av film og serier lett tilgjengelig til å se på, kan kople på hdmi kabel opp til 50"'rn om jeg vil,

 

Hvorfor ikke bare bruke trådløs tastatur og mus? Det gjør jeg, funker fett! Har bare en pc stående inne i ene hylla...

 

Litt liten tv muligens, er bare 55", har alltid lyst på større! (samme gjelder vell motor i bil, mc osv.)

 

26cd464f-ca3d-4d9d-95ae-ccc63eae9c28_zps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare bruke trådløs tastatur og mus? Det gjør jeg, funker fett! Har bare en pc stående inne i ene hylla...

 

Litt liten tv muligens, er bare 55", har alltid lyst på større! (samme gjelder vell motor i bil, mc osv.)

 

 

 

om du ser tastaturet på bildet så er det trådløst og har mus innebygd.

 

planen er å ha den ståendes ved store tv'n og ha den koplet på den, men er ivaffall lett flyttbar om jeg heller bruker denne til å surfe på istedet for laptop'n.

 

man tager det man haver er vell det man kaller det :P

 

for øyeblikket har jeg ene bærbare koplet på 50"r'n, funker jo greit det og, men stress å bytte mellom fler hdd'r med forskjellige ting på, på stasjonære har jeg derimot 4 interne hdd og 3 eksterne kopla på (kjører backup av alt derfor de eksterne og) så har da alt tilgjengelig der.

 

om ikke jeg setter 50"r'n på den heller da, men det er plasma, så får brått stress med fastbrenning da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser et mulig problem når lyset får brent ned nok til at vind og dritt som passerer igjennom ventileringen på skiva får lyset til å slukke! :---)

 

Synes det ser dekorativt ut! Nå koster en slik skive mindre enn en lysestake! :) Kjekt! :D Mener koed skal ha rundt 200kr pr. skive til Gamle BMWer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, men heldigvis lite vind innendørs her :D

 

Er ikke dyrt for skiver iallefall! Denne var vell en som jeg feilbestilte til E46'n, hadde ikke hjerte til å kaste den... Skulle naturligvis hatt en større diameter men  :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...