Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noe av det mest sinnsvake heg har hørt.

http://www.at.no/index.php/anlegg/item/5913-veiene-skal-bygges-i-utlandet#.UxPBvIOUkup

Sent from space using Tapatalk -

 

 

Leste dette jeg også...Lurer på hvordan disse toppene tenker!? Hvorfor i all verden skal mine skatte/bilavgift penger brukes på en vei i afrika når veien jeg bruker i lillestrøm suger!?

 

Jeg er igrunn, for første gang, enig med Siv Jensen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med to 5-pack's med nudler fra First Price? Smaker greit, metter greit med to av gangen.

 

 

Er jo greit å få i seg litt næring også da. Har alltid noen pakker liggende i skuffen. Men ikke first price, det smaker billig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste dette jeg også...Lurer på hvordan disse toppene tenker!? Hvorfor i all verden skal mine skatte/bilavgift penger brukes på en vei i afrika når veien jeg bruker i lillestrøm suger!?

 

Jeg er igrunn, for første gang, enig med Siv Jensen....

Spare mest mulig, gi mest faen i hvem og hva det går ut over. Hva de sparer til er ikke godt å si, men jeg tror det er en stor julemiddag de har ca 31. desember hvert år med alle pengene de har fått inn ved bøter og vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med to 5-pack's med nudler fra First Price? Smaker greit, metter greit med to av gangen.

Nudler???! Du mister metthetsfølelsen i et kvarters tid, fiser mye og får lite energi?

Lunsjen smører du kvelden før, pakker inn i matpakke med forskjellig typer pålegg, så får du variasjon. Smører du feks. 6-8 brødskiver kan du også kaste i deg litt innimellom om det passer :-) Et halvbillig brød til la oss si 20kr som kan deles i to og fryses ned. Da har du brød for 10kr dagen!

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg kan ta teoriprøven nå eller om jeg må vente til sperrefristen er gått ut? Hvem spør jeg dette om? politiet, vegvesen, kjøreskole? eller om jeg i det heletatt trenger å ta den :P

 

2 mnd i dag siden jeg missta den, 4 igjen.. Men går nå rette veien og har gått fortere enn forventa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser kebab/burger/dyr lunch....100kr dagen :(

 

Men dette er litt merkelig...Jeg skulle være sunn..så stakk i butikken og kjøpte meg litt salat og no sunn juice og grovt brød... endte opp på 80kr...På vei tilbake til jobb passerte jeg gatekjøkken "49kr for kebab inkl drikke".....!? Så for å spare penger spiser jeg kebab,...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...