Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er den i god stand da? Noe utstyr?

 

 

Har sett den...så stygg ut...sånn virkelig ekkel...haha så jeg står over...skulle ha 15k pluss årsavgift...måtte godkjennes snart blablabla... Aldri kjøp bil via facebook salgsgrupper :P

 

Den hadde elvinduer...foran...sedan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett den...så stygg ut...sånn virkelig ekkel...haha så jeg står over...skulle ha 15k pluss årsavgift...måtte godkjennes snart blablabla... Aldri kjøp bil via facebook salgsgrupper :P

 

Den hadde elvinduer...foran...sedan...

La selvfølgelig forrige bilen ut der, ble spamma ned av skambud... Klarte til slutt å få 32500 for den, men det laveste budet var rundt 25, helt utrolig så teite folk er. Neste gang skal jeg ikke skrive pris :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart du fikk solgt den via facebook...som regel så er det bare trygda folk som legger inn bud der...

La den på Autodb først med lite respons, så facebook også gikk den via finn til slutt, hadde vel 1500 tittere på ei uke tror jeg. Men gikk for 12500 mindre enn den lå på finn til da det var en smørbrødliste med feil til eu :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nååååja, her er paranoiaen din ute og kjører igjen.. Han har jo hyllet BMW opp i skyene mang en gang. At han har preferanser mot Mercedes får så være, det betyr ikke at han nødvendigvis alltid er ute etter å svartmale BMW fordi han poengterer noe han ikke liker.

Ooooog forøvrig, når det er fuktig og 0-4 grader så er føret uforutsigbart da det kan være glatt enkelte steder. Når det bare er mye regn så er det ingenting uforutsigbart med det.

 

Ro ned sarkasmen din litt mister! Var veldig satt på spissen men det skjønte du jo selvfølgelig ikke oppi all spydigheten.... Clarkson er en genial mann, han vet å trykke på de rette knappene og han liker å dumme ut andre for å skape reaksjoner. Men fokuset på Mercedes sine biler kan bli noe stort til tider, jeg tenker da på de utallige innslagene med Black Series AMG modeller som spinner i stykker bakdekka eller SLS i flere fasonger og former. Når dette er sagt så har han også sagt ved flere anledninger at M5 er verdens beste bil :P

sååå....motsatt av deg?

Helt riktig :) Har egentelig ikke noe særlig i mot Mercedes, de lager fine biler og går forran som ett godt eksempel mange ganger (noe jeg også har tatt opp tidligere). Men jeg har liksom ikke noe særlig forhold til dem, finner dem heller oppskrytt enn interessant. Med jeg må nok innrømme at jeg er svak for C126 560 SEC :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååå.... En CLA som knirker litt gjør at alle mercer har elendig kvalitet...Men en 1serie som spinner av veien....gjør ikke det at BMW blir en elendig kjøremaskin?

 

Bare lurer :)

Er forskjell på førerfeil og produksjonsfeil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt hjelp folkens! Når jeg måtte hive min 93 transporter i snøfonna(les; krasj med lastebil)

Så har høyre blinklykt, den som fikk smellen, står nå bare å lyser. Noen som har tips på hva jeg skal se etter for å fikse feilen! Kan da ikke blinke til høyre:(

Sent from my Ifaun using Tapatalk

anyone? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hysj, BMW er fremdeles gudemerket å de bilene jeg har er de absolutt beste på alle punkter, og kommer seg fram gjennom både snø og ørken!!

 

Uansett, noen som har veiledene pris på E39 M5 felger med dekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...