Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg hater vakttlf...har det ofte på jobben... når jeg IKKE har noe å gjøre så ringern aldri..er jeg opptatt så ringer det konstant...Husker en episode...Jeg hadde hatt vakta i 3uker i strekk uten at det skjedde noe... (jeg får penger for alle oppdrag jeg kjører via vakt tlf).. Så jeg spurte om noen av de andre på jobben ville ha den..ingen ville...så jeg sa til sjefen at jeg nekter å ha vakttlf i helgen..Hun påla da en av de andre å ta den... kl 17 fredag ettermiddag satte jeg over vakt tlf til en kollega... kl 1705 fikk han en tlf på vakta... Ett kretskort til baugen til en ferge i ålesund... pris? 30tusen... så ja... kollegaen min fikk 30tusen kroner (før skatt) for å kjøre ett jævla kretskort til ålesund....

 

 

Ja jeg var både sur og grinete den påfølgende uken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg kjørte dieselkrigeren min raklet kjedet så fælt at jeg ikke kunne føre en samtale 10m unna bilen. I dag, for første gang på 2år? var bilen helt raklefri. Ikke en lyd!

 

Litt skremmende igrunn, noen som vil adoptere den mens den enda er i godlune? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting i hele verden er mer Ford Granada enn krom-lister på bilen.

Mercedes kan gjøre hva de vil for å forbedre imaget, men krom vil alltid være et harry forsøk på å gjøre noe "eksklusivt".

 

Hvor kom inspirasjonen fra når 7-serien ble designet?

2009_BMW_750i_rear.jpg

 

Jo, den kom fra Ford Scorpio:

Ford_Scorpio_rear_20080214.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...