Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg misliker fastlegenes praksis. De opererer kun som en "sentral" til å henvise deg videre. Dem praktiserer kunn "basic" greier, som blodtrykk, prating og urin/blodprøver. Og skriver medisiner. Legen min vet jeg har allergi, hatt det over 10 år. Burde holde å ringe og be dem skrive medisin til meg på E-resept. Skal søren meg ikke dit og betale 150kr for "hei jeg trenger allergimedisin" okei, (taste litt på dataen sin) sånn da har du det, hadebra :P

 

EDIT: Ringte de nå. Dem sendte resepten elektronisk, var bare å gå å hente på apoteket :D woho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker fastlegenes praksis. De opererer kun som en "sentral" til å henvise deg videre. Dem praktiserer kunn "basic" greier, som blodtrykk, prating og urin/blodprøver. Og skriver medisiner. Legen min vet jeg har allergi, hatt det over 10 år. Burde holde å ringe og be dem skrive medisin til meg på E-resept. Skal søren meg ikke dit og betale 150kr for "hei jeg trenger allergimedisin" okei, (taste litt på dataen sin) sånn da har du det, hadebra :P

 

EDIT: Ringte de nå. Dem sendte resepten elektronisk, var bare å gå å hente på apoteket :D woho!

 

 

Ooh, prøver å ringe selv. Pleier å få beskjed om å må gå ned.... Tullesystem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bare ring og si "hei, du jeg er tom for øyedråper, trenger flere. Kan du sende meg det på E-resept sånn at jeg kan hente de etterpå? Trenger de med engang.... De VET jo at du har allergi, du skal jo ikke ta flere tester, så de skal jo egentlig bare skrive dem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koed er BMWs beste venn, enkelt og greit :)

Har bestilt komplett skinninteriør der. Frakt på 169,- og det ble levert til post i butikk, rett nede i gaten.

De har ofte auksjon på brukte deler, så sjekk om du kan by. Frakten regnes i nettbutikk, så du kan få en noe høyere pris, men er ganske rimelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koed er BMWs beste venn, enkelt og greit :)

Har bestilt komplett skinninteriør der. Frakt på 169,- og det ble levert til post i butikk, rett nede i gaten.

De har ofte auksjon på brukte deler, så sjekk om du kan by. Frakten regnes i nettbutikk, så du kan få en noe høyere pris, men er ganske rimelig.

Yes da blir det koed framover :) Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...