hermanoo90 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Jeg misliker fastlegenes praksis. De opererer kun som en "sentral" til å henvise deg videre. Dem praktiserer kunn "basic" greier, som blodtrykk, prating og urin/blodprøver. Og skriver medisiner. Legen min vet jeg har allergi, hatt det over 10 år. Burde holde å ringe og be dem skrive medisin til meg på E-resept. Skal søren meg ikke dit og betale 150kr for "hei jeg trenger allergimedisin" okei, (taste litt på dataen sin) sånn da har du det, hadebra EDIT: Ringte de nå. Dem sendte resepten elektronisk, var bare å gå å hente på apoteket woho! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Jeg misliker fastlegenes praksis. De opererer kun som en "sentral" til å henvise deg videre. Dem praktiserer kunn "basic" greier, som blodtrykk, prating og urin/blodprøver. Og skriver medisiner. Legen min vet jeg har allergi, hatt det over 10 år. Burde holde å ringe og be dem skrive medisin til meg på E-resept. Skal søren meg ikke dit og betale 150kr for "hei jeg trenger allergimedisin" okei, (taste litt på dataen sin) sånn da har du det, hadebra EDIT: Ringte de nå. Dem sendte resepten elektronisk, var bare å gå å hente på apoteket woho! Ooh, prøver å ringe selv. Pleier å få beskjed om å må gå ned.... Tullesystem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Nei, bare ring og si "hei, du jeg er tom for øyedråper, trenger flere. Kan du sende meg det på E-resept sånn at jeg kan hente de etterpå? Trenger de med engang.... De VET jo at du har allergi, du skal jo ikke ta flere tester, så de skal jo egentlig bare skrive dem til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Få deg en venn som er lege så kan de skrive ut resepter til deg uten å gå gjennom alt det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Få deg en venn som er lege så kan de skrive ut resepter til deg uten å gå gjennom alt det der I morra går Hermano fra sykehus til sykehus og spør etter leger. "Hei, vil du være vennen min?" Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Hahahahaha x D Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Jeg har, som pakistaner, veldig mange venner som er leger... <3 sykemelding <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Herregud, 5-6 uker behandlingstid for EN politiattest......... jeg må liksom ha det ASAP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Noen som har kjøpt på Koed før har tenkt å kjøpe motor og noen deler hvordan blir det med frakt og hvordan er servicen der ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Koed er BMWs beste venn, enkelt og greit Har bestilt komplett skinninteriør der. Frakt på 169,- og det ble levert til post i butikk, rett nede i gaten. De har ofte auksjon på brukte deler, så sjekk om du kan by. Frakten regnes i nettbutikk, så du kan få en noe høyere pris, men er ganske rimelig. Nytern og turbina10 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Koed er BMWs beste venn, enkelt og greit Har bestilt komplett skinninteriør der. Frakt på 169,- og det ble levert til post i butikk, rett nede i gaten. De har ofte auksjon på brukte deler, så sjekk om du kan by. Frakten regnes i nettbutikk, så du kan få en noe høyere pris, men er ganske rimelig. Yes da blir det koed framover Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Koed kan du alltid regne med turbina10 og Nytern reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Koed kan du alltid regne med Var godt å høre ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg