Shattered Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 eneste heste(krefte)ne som kommer i mitt hus er enten på brødskiva eller på bakhjula/alle4 Har du motor på brødskiva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Har du motor på brødskiva? tog du han ikkje eneste hestene i mitt hus er enten på brødskiva eller i en bilmotor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Skulle tatt det tidligere da? Om ikke du fikk beskjed om å skaffe det i dag da, men da burde vedkommende som ba deg skaffe det asap bare smøre seg med tålmodighet Trodde jeg bare kunne møte opp på politistasjonen og få en utskrift.. Det haster vel ikke. Kan sikkert få starte med opplæring og sånt i mellomtiden! De får smøre seg med tålmodighet ja, regner med at de er klar over behandlingstiden også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 tog du han ikkje eneste hestene i mitt hus er enten på brødskiva eller i en bilmotor Tog DU 'an ikkje? Var et forsøk på humor, sånn tilfelle du ikke skjønte det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Apropo behandlingstid... Sendte søknad om pappaperm i oktober... gikk ut i perm 17 januar...ringte NAV idag... "oi ja se her ja...nei den har vi ikke behandlet..tror den...hmm...jupp...den har blitt liggende i feil mappe skjønner du...men vi skal fikse det iløpet av uken...ring på mandag så ser vi an status".... Ikke fått lønn på en stund heller no... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Apropo behandlingstid... Sendte søknad om pappaperm i oktober... gikk ut i perm 17 januar...ringte NAV idag... "oi ja se her ja...nei den har vi ikke behandlet..tror den...hmm...jupp...den har blitt liggende i feil mappe skjønner du...men vi skal fikse det iløpet av uken...ring på mandag så ser vi an status".... Ikke fått lønn på en stund heller no... Hva jobber du egentlig med (tipper det har noe med kebab å gjøre)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Jobber RETT ved en kebabsjappe...Men nei jobber ikke MED kebab... jobber som kjøreleder og sjåfør ansvarlig i ett transport og logistikkfirma hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Med mange interessante klienter, i følge snap! Haha. F.eks. Hun damen som har kommet flere ganger og bare babler til man sovner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Hey! Hun har ikke jeg fått bilde av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Hey! Hun har ikke jeg fått bilde av! Det er video, og det vil du heller ikke xp Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Video!! Jatakk! turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Hun som snakker ja...huff...glad jeg har perm fra henne...hahaha mye rare folk i transportbransjen as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Hermanoo90 add meg på snapchat Sent from my C6903 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 noen tips til en stilren og anonym usb sigarettenner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Bmw sin egne Lurer på om GS hadde den i katalogen sin. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg