Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ser ikke de nokså like ut som dem til 10kr på ebay? :P

 

Var ikke lov å øvelseskjøre på e30meet :P teit

 

Kan ta oppkjøring fra den 3 juli og e30 meet er uka etter, tviler på jeg klarer ha lappen til den tid.

 

Den uka jeg får lov til å ta lappen igjen så har jeg jobb uke og kan egentlig absolutt ikke ta fri :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det er sigarettenner stikket i e46'n som er litt vanskelig, eller om det var e39n. Vertfall en av dem jeg har slitt med å få lader til å fungere i, om ikke begge.

 

e39n min har jeg 230v stikk i da så er veeldig greit :) lader fort som fy med vanlig mobillader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det er sigarettenner stikket i e46'n som er litt vanskelig, eller om det var e39n. Vertfall en av dem jeg har slitt med å få lader til å fungere i, om ikke begge.

e39n min har jeg 230v stikk i da så er veeldig greit :) lader fort som fy med vanlig mobillader.

Er sikkert e46 ja. Liker helst ikke lade mobilen min :-D går bare nedover

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel...de nyeste billaderne til tlf krever MYE strøm... og en vanlig sigaretttenner gir ikke dette... Jeg hadde en hurtiglader i bilen...den sugde strøm fra tlf... så bytta jeg over til en normal lader med lave tall, nå lader tlf som bare det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel noen som lurte på hva X4 kom til å koste for ikke så lenge siden?

http://www.tv2.no/underholdning/broom/bmw-x4-se-hva-bmws-nye-designbombe-skal-koste-4186447.html

Den så ut som 5 GT med 3-serie front :/ Nå begynner det å ta litt vel av med antall modeller, klarer nestnen å henge med lenger :/

 

"Da er altså X1, X3, X4, X5 og X6 på plass. Ser du noe som mangler? Jepp, det stemmer X2. Og tro ikke at det er tilfeldig.

Neida, BMW jobber naturligvis med denne også. Med utgangspunkt i en debut i 2016 ..."

 

Hmmmmmmmmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel...de nyeste billaderne til tlf krever MYE strøm... og en vanlig sigaretttenner gir ikke dette... Jeg hadde en hurtiglader i bilen...den sugde strøm fra tlf... så bytta jeg over til en normal lader med lave tall, nå lader tlf som bare det :)

Mobilladern trakk brått mer strøm enn starter og lys? En sigarettenner har normalt 16A sikring, går man over dette, så ryker sikringen og ikke stort mer skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir nok deg når datteren din begynner å date ;)

 

 

Har allerede en plan der... Når hun begynner på ungdomskolen skal jeg og mine brødre møte opp i klassen hennes..Så skal vi knekke en arm hver på to av de "populære" guttene... og si "sånt skjer når dere IKKE ser på henne...tenk hva som vil skje OM dere ser på henne...eller prøver dere...Vi har alltid alibi og vi har ikkeno imot fengsel.."..

 

Du vet...forhåndsregler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...