Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hvor mye raskere blir den 0-100 og hvor mye saktere på toppfart ? :)

Er du hypp på et artig leketøy velger du 320 diffen. Med en oppgradert clutch og sveiset diff er det mulig å legge den breit i godt over 170, så vet du det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble akkurat ferdig selv. Litt trist var det. Så jeg og frøkna begynner på ny runde :D

Så piloten, den var forvirrende og rar, har ikke sett mer enda (gamle harddisken tok kvelden, så har ikke organisert alle seriene en gang til).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha tror folk at så lenge oppvask maskin ikke er driftsatt så lar det seg ikke å gjøre å ta oppvask ?

Sent from space using Tapatalk -

 

Haha, reagerte litt på det selv. En 5års oppvask hadde vært laaangt forbi oppvasken fra helvete, tror faktisk jeg bare hadde revet kjøkkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok revet kjøkkenet også om det stod en uinstallert oppvaskmaskin der i 5 år. Jeg lider av et eller annet som gjør meg gal om jeg henter en ny forbruksmaskin hjemme og ikke installerer den på sin plass med en gang.

 

Hjalp forøvrig til å installere en oppvaskmaskin for litt over en måned siden, mer arbeid enn vi antok :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppvaskmaskin er jo lett å montere. Bare sørge for strøm, vann og avløp. Hvis det ikke har vært maskin der fra før, så tipper jeg det tar 45 min-time (forutsatt at det er plass på kjøkkenet)

Monterte oppvaskmaskin i huset mitt på nøyaktig 23 min fra jeg bar den inn fra bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg hjalp til med hadde med mange adaptere, vi skulle ikke bruke alle tydeligvis, så det ble litt knoting med å forstå hva som skulle kobles til hvor. Da vi ble ferdige hadde vi mange smådeler til overs, selv om maskina fungerte som den skulle og satt stabilt/riktig på sin plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte felgpakke på hos Gs på onsdag, fortsatt ikke sendt....

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Bestilte deler der på torsdagskvelden. Var "ankommet Molde og blir videresendt" på fredags ettermiddag. Ligger sikkert på vent over helga i Molde før den shippes til Ålesund. Men nå er ikke Bud -> Molde -> Ålesund lange stykke da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...