Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Henta ut noen angel eyes ringer i går som var sendt fra England.
Ba selgeren på ebay merke pakken som verdi 20 GBP og merke den som gave. Han merka den som 3 GBP og ingen gift. Måtte selvsagt betale intet mindre enn 250,- i gebyrer og dritt for å få ut pakken.

På pakken sto en fin liten lapp "I forbindelse med t®olling er denne pakken åpnet og kontrolert" 8-[  ..det var da som bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på  mørkere ruter på min bmw e36 coupe hvor kjøper jeg dette ? :)

Er ikke det et hælvette å legge sånn sotefilm? Spesielt om glasset buer seg eller f.eks på bakruter på sedaner med hattehylle og greier.

Vet vi har fått forespørsel fra kunder om å gjøre den type arbeid, men har fint bedt de ta kontakt med Riis bilglass som er relativt rimelige og proffe på den slags..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henta ut noen angel eyes ringer i går som var sendt fra England.

Ba selgeren på ebay merke pakken som verdi 20 GBP og merke den som gave. Han merka den som 3 GBP og ingen gift. Måtte selvsagt betale intet mindre enn 250,- i gebyrer og dritt for å få ut pakken.

På pakken sto en fin liten lapp "I forbindelse med t®olling er denne pakken åpnet og kontrolert" 8-[  ..det var da som bare!

 

Haha, jeg deler din frustrasjon! Kjøpte ett sett baklykter på Ebay, selgeren presterer å sende de som to kolli verdi £20 pr stk, tror du jaggu ikke at 200.38,- var nok til å trigge tollgreia da? Så utrolig herlig å betale 2x135kr i tollgebyr + moms pga 38øre x 2 :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fortelle meg hva i huleste denne er? Han dinglende bak stativet sitt, så jeg monterte den igjen, men har ingen peiling på hva det er...

Det er en høyttaler for telefon, har samme selv bak ett deksel i fotbrønnen på passasjersiden i E34en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke, heldivis bare lånetlf...

 

Haha,har jo selfølgelig sjekket det.. :P Alt står på. Får prøve å resette via iTunes.. Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Hjelper ikke resette den, har fiksa det problemer mange ganger. Stortsett bytte av deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...